מנצ'סטר נצבעה באדום: "סולשיאר קנה את לב האוהדים בדרבי, יש לו דרך וחזון"

סקוט מקטומיניי
סקוט מקטומיניי | Laurence Griffiths/Getty Images

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד זכה למחמאות רבות לאחר שהיה הראשון מאז פרגוסום להוביל לדאבל עונתי על סיטי: "עובדים על בניית סגל שיוכל להתמודד על האליפות". מקטומיניי: "אסור לנו לרדת מהרמה הזו בשבועות הקרובים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רשמה אתמול (ראשון) ניצחון שהוא הרבה מעבר לשלוש נקודות. זה נכון שהמאבק על המקום בליגת האלופות עדיין נמצא בעיצומו וכל נקודה חשובה, אך ה-0:2 שהשיגו השדים האדומים נגד מנצ'סטר סיטי הדרבי היה גם חשוב עבור המועדון.

בתקשורת האנגלית נכתב: "לחגוג בצורה כזו כשהיא חמישית ורחוקה 37 נקודות ממוליכת הפרמיירליג זה לא משהו שיונייטד מזוהה איתו, אך אם מסתכלים על הנסיבות, זה בהחלט מקובל. כל שאגה שיצאה אתמול מהפה של השחקנים והקהל הייתה במקום. נדמה שאולה גונאר סולשיאר קנה את ליבם של האוהדים אתמול. עכשיו נראה שיש דרך ויש חזון למועדון תחתיו ותחת הקבוצה שהוא מנסה לבנות".

"בסיום המשחק שמו של הנורבגי נשמע בכל אחד מארבעת היציעים של אולד טראפורד, לאחר אחד מהניצחונות הכי מרגשים בשנים האחרונות. יונייטד שיחקה בצורה אגרסיבית מאוד כאילו זה היה משחק גמר, ומנגד סיטי שיחקה כאילו היא נמצאת במשחק ראווה. היכולת הרעה של אדרסון שיקפה את כל אחר הצהריים הנוראי של השחקנים בתכלת".


סולשיאר. "נראה שהוא קנה את ליבם של האוהדים" (Laurence Griffiths/Getty Images)

סולשיאר הוליך את מנצ'סטר יונייטד לראשונה מאז 1961 לשני ניצחונות על מנצ'סטר סיטי וצ'לסי באותה עונה במסגרת הליגה ובסיום הוא סיפר: "אנחנו בדרך הנכונה ורק משתפרים ממשחק למשחק. המטרה שלנו היא לעלות גבוה בטבלה ולעקוף את כל מי שמעלינו". המאמן הבהיר: "ברור לנו שחסר לנו שחקן אחד או שניים, אפילו שלושה כדי להיחשב כמועמדים לאליפות, כמו גם ניסיון שחסר לסגל. גם על זה אנחנו עובדים". סקוט מקטומיניי, שכבש את השער השני במשחק הוסיף: "זה היה רגע פשוט מתוק".

"להבקיע שער כזה, מול כל האוהדים שלנו היה חלומי עבורי. אני חושב שנקבל הרבה מאוד ביטחון אחרי המשחק הערב, אבל נהיה חייבים להישאר באותה רמה גם בשבועות הקרובים. אנחנו מוכרחים לשחק טוב כדי להגיע לליגת האלופות בסוף העונה" סיכם הסקוטי.


מקטומיניי חוגג. "זה היה רגע פשוט מתוק" (Laurence Griffiths/Getty Images)

ואיך אפשר שלא להתייחס לאירוע לקראת הסיום שקנה את אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא פחות, כאשר הקשר ברונו פרננדש השתיק את פפ גווארדיולה. פרננדש הצטרף ליונייטד בינואר לאחר מו"מ ארוך ומתיש תמורת כ-46 מיליון ליש"ט מספורטינג ליסבון וכבר הפך לאהוב הקהל, אחרי שגם אתמול היה מי שבישל לאנתוני מרסיאל את השער.

לקראת הסיום הוא נראה משתיק את מנג'ר סיטי וסולשיאר, כנראה, דווקא אהב את זה: "הוא עובד קשה, הוא צנוע, הוא מחויב ויש לו המון תשוקה, אבל מעל הכל הוא גם אקס פקטור. הוא אחד שלוקח סיכונים ויש לו את האומץ לטעות – אבל טעויות גם הופכות לשערים נפלאים או לבישולים בסוף. צריך אופי כדי להיות במנצ'סטר יונייטד וקבוצה הזו יש את מה שצריך. אנחנו אמנם קבוצה צעירה, אבל התחלנו משהו שאנחנו מאוד מאמינים בו ולברונו יש חלק גדול בכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי