דבר טוב שהגיע מסין: יונייטד מעוניינת להחתים את איגהלו על חוזה קבוע

אודיון איגהלו חוגג
אודיון איגהלו חוגג | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

עדיין לא ברור מתי עונת הכדורגל תחזור, אבל מאמן השדים האדומים סיפר על הרצון להמשיך את ההתקשרות עם הניגרי, שכבש ארבעה שערים בשמונה הופעות. החלוץ יצטרך לקצץ ב-50 משכרו

(גודל טקסט)

לא מעט הרימו גבה כאשר אודיון איגהלו הושאל משנחאי שנואה למנצ'סטר יונייטד בסוף חודש ינואר, אך החלוץ הניגרי בן ה-30 משתיק את המבקרים עם ארבעה שערים ובישול בשמונה הופעות ומאמנו אולה גונאר סולשיאר רמז כי בצוות המקצועי של השדים האדומים רוצים לרכוש אותו באופן קבוע.

"הוא ממש מצליח כאן מאז שהגיע לכאן והוא מאוד נהנה. הוא ימשיך להשתפר, אבל כבר יש לו את האיכויות שאנחנו צריכים ונמשיך גם להצטרך לעונה הבאה. אך בואו נראה מה יהיה". אמר סולשיאר.

לפי הדיווחים שנחאי שנואה, תדרוש עבור איגהלו כ-15 מיליון ליש"ט כדי להפוך את העסקה לקבועה, ואם אכן העסקה תצא לפועל, הקבוצה הסינית תעשה רווח נקי של כ-10 מיליון ליש"ט, אחרי שכרשה אותו מצ'אנגצ'ון יאטאי בפברואר 2019 תמורת 5 מיליון ליש"ט בלבד.

איגהלו בעצמו שמרוויח בסין כ-240 אלף ליש"ט בשבוע, יצטרך לקצץ ב-6 מיליון ליש"ט כדי לקבל חוזה קבוע במדי יונייטד ולפי הדיווחים לשחקן לא תהיה בעיה לעשות את הוויתור כדי להישאר בליגה הטובה בעולם.


ישחק באולד טראפורד גם בעונה הבאה? אודיון איגהלו (Marc Atkins/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי