אשתו של ארטטה: "אם זה לא היה קורונה, הוא היה לוקח כדור ויוצא לעבודה"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Dan Istitene/Getty Images

לורנה ברנאל סיפקה לעוקביה באינסטגרם עדכון על מצבו של מנג'ר ארסנל, שבעקבות מחלתו נדחו כל המשחקים באנגליה: "יש לו עדיין סימפטומים, אבל הם לא כאלה שהיו עוצרים אותו מללכת לעבודה. הוא בסדר"

(גודל טקסט)

אחד החולים הראשונים בקורונה בעולם הספורט, בוודאי מבין הליגות הבכירות בעולם אם לא הבכירה שבהם, היה מיקל ארטטה. כוכב העבר הספרדי וכיום מנג'ר ארסנל, נבדק ונמצא חיובי בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי, שעה קלה לאחר שהפרמיירליג הודיעה שהמשחקים יתקיימו כסדרם. המשחק בין ארסנל לברייטון נדחה במיידי ולמחרת גם באנגליה נאלצו להודות בטעות והכריזו על דחיית שני המחזורים הבאים בכל הליגות, כולל הפרמיירליג.

אמש (שבת) זכינו לעדכון בכל הנוגע לארטטה, כאשר לורנה ברנאל, אשתו של הקשר לשעבר בן ה-37, כתבה ברשת החברתית אינסטגרם: "בעלי מרגיש טוב, הוא בסדר גמור. זה נכון שיש לו את הסימפטומים של הווירוס, אבל הם לעולם לא עצרו אותו מללכת לעבודה במצב רגיל. במצב דומה בעבר הוא היה לוקח אקמול או נורופן והולך לעבודה, אז באמת שזה שום דבר רציני".

עוד כתבה ברנאל לעוקביה: "יש לו קצת חום וכאבי ראש, אבל זה הכל. הילדים שלי ואנחנו בסדר ומסתבר שהווירוס לא קטלני, הוא יכול להיות כזה עבור אנשים מסוימים אבל הרוב יעברו את זה עם תסמינים עדינים".

שחקני ארסנל ואנשי המועדון לא יצרו קשר עם ארטטה מאז יום שלישי, גם בשל כך שזכו ליום חופש ביום רביעי ולמחרת כבר המאמן נבדק. בבידוד בשל מחלתו נמצא גם מנג'ר ווסטהאם דייויד מויס, מכיוון שהקבוצות נפגשו בשבת שעברה והשניים שוחחו לא אחת והיו במגע ישיר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי