דיווח: רומן אברמוביץ' רצה לרכוש את ארסנל במקום צ'לסי

רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ' | Gettyimages

האוליגרך הרוסי היה מעוניין לקנות את התותחנים בשנת 2003, אך בעקבות אי הבנות עם בנקאים משוויץ המיליארדר החליט שלא הגיש הצעה ורכש את הבלוז תמורת 140 מיליון ליש"ט

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

בצל פרשות הקורונה והפסקת הליגות עולים לא מעט סיפורים מהעבר והפעם אנחנו חוזרים ל-2003 כאשר רומן אברמוביץ' רכש את צ'לסי והפך אותה לאחת הקבוצות החזקות באירופה. אולם באנגליה חושפים שהמילאירדר הרוסי בכלל תכנן לקנות את ארסנל.

הגילויים החדשים נעשו בספר חדש שנכתב על ידי כותבי העיתון וול סטריט שכתבו שלאברמוביץ' הייתה אכן אפשרות לרכוש את התותחנים לפני כמעט 17 שנים, אך בשל אי הבנות עם בנקאים ששכר משוויץ, הובהר לו שהקבוצה לא למכירה ולכן החליט לרכוש את צ'לסי תמורת 140 מיליון ליש"ט והוביל את הקבוצה לזכייה בחמש אליפויות פרמיירליג ועוד זכייה בליגת האלופות כאשר הוציא למעלה מ-1.8 מיליארד ליש"ט על שחקני רכש.

בספר נכתב כי סגן יו"ר ארסנל דייויד דין סיפר כי מאמין שבעלי ארסנל היו מוסרים את הקבוצה לאברמוביץ' אם אכן היה מגיש הצעה, דומה לזאת שהגיש כדי לרכוש את צ'לסי. בנוסף נכתב שהאוליגרך הרוסי ניסה לא אחת להחתים את כוכב התותחנים באותם ימים תיירי הנרי, אבל הצרפתי סירב ולא שיחק באף קבוצה אחרת באנגליה פרט לארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי