בזמן המשחק נגד לייפציג: חמושים פרצו לביתו של ורטונחן

יאן ורטונחן
יאן ורטונחן | Alex Morton/Getty Images

בלם טוטנהאם עודכן עוד לפני שריקת הפתיחה בגרמניה על כך שארבעה רעולי פנים איימו על אשתו וילדיו עם סכינים ונמלטו מהמקום עם מכשירים אלקטרוניים וחפצים יקרי ערך. המשטרה חוקרת, טרם בוצעו מעצרים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

רגעי חרדה במשפחת ורטונחן. בזמן שבלם טוטנהאם והתרנגולים היו בגרמניה לקראת משחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות נגד לייפציג, אשתו סופי ושני הילדים היו בבית ונשדדו תחת איומי סכין.

למעשה, כבר בשריקת הסיום של המשחק בין לייפציג לטוטנהאם ביום שלישי (3:0), הבלם ידע על המתרחש בביתו ואולי גם בשל כך לא שותף במשחק וישב על הספסל במשך 90 דקות. מיד בשריקת הסיום ניתן היה לראות את המנג'ר ז'וזה מוריניו קורא לבלם ומנחם אותו בעקבות אותו אירוע טראומתי שעברה משפחתו, מבלי שהוא יכול לעשות דבר בנדון או אפילו לשהות במחיצתם.

ארבעה בחורים פרצו לביתו של בלם נבחרת בלגיה וטוטנהאם ביום המשחק בלייפציג, בידיעה שהוא כמובן נמצא בגרמניה ומתכונן למשחק בליגת האלופות. סופיה ושני ילדיה היו בביתם בצפון לונדון כשהפורצים נכנסו לביתם סביב השעה 20:00 (שעון מקומי) ואלו דרשו מהם חפצים יקרי ערך וכסף מוזמן ככל האפשר ובמהרה. על פי המשטרה, הפורצים איימו על חיי המשפחה עם מצ'טות וסכינים ובסופו של דבר נמלטו מהבית עם מכשירים אלקטרוניים בידיהם. המשפחה כמובן לא נפגעה פיזית, אולם נזקקה לטיפול עקב חרדה.

דובר המשטרה עדכן הבוקר: "נקראנו ב-10 במרץ בשעה 19:49 בעקבות דיווח על פריצה. דווח כי ארבעה בחורים רעולי פנים וחמושים בסכינים פרצו לבית ושלא היו נפגעים. החקירה נמשכת ולא בוצעו מעצרים עד רגע זה". בטוטנהאם אישרו את הפרטים והוסיפו כי הם עומדים לצדו של יאן וקוראים לכל מי שיכול לסייע, לעשות זאת.

ורטונחן (Mike Hewitt/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי