נשיא אופ"א הבהיר: ליברפול לא תוכתר אוטומטית לאלופה

שחקני ליברפול
שחקני ליברפול | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

ספרין פסל את האפשרות שמוליכות הליגות יזכו בתואר אם העונה תבוטל: "שמעתי את ה'פייק ניוז'. לא נייעץ לליגות לסיים את התחרות עכשיו ולהחליט שהאלופות יהיו אלה שבמקום הראשון"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

חוסר הוודאות לגבי המשך עונת הכדורגל מאפיל על ליגות רבות בעולם, כשעדיין לא ידוע אם המדינות יצליחו להשתלט על וירוס הקורונה מספיק מהר כדי להשלים את הליגות ולהכריע את זהות האלופות והיורדות באופן ספורטיבי. אופ"א קיבלה אתמול (שלישי) החלטה קריטית כשדחתה את היורו בשנה על מנת שהמפעלים המקומיים והבינלאומיים באירופה יוכלו להתחדש במקרה שיתאפשר. אך מה יקרה אם הנגיף ימנע זאת? ובכן, לפי דבריו של נשיא אופ"א, אין שום כוונה להכתיר אף קבוצה לאלופה באופן אוטומטי.

על פי דיווחים בכלי תקשורת שונים בעולם, בסיום הכנס של אופ"א אתמול, ספרין הבהיר כי הקבוצות שבמקום הראשון בליגות השונות לא יזכו בתואר האליפות אוטומטית: "ראיתי ושמעתי שוב את ה'פייק ניוז' על כך שאופ"א תייעץ לליגות לסיים את התחרות עכשיו ולהחליט שהאלופות יהיו אלו שבמקום הראשון עכשיו. אני יכול להגיד שזה לא נכון. המטרה שלנו היא לסיים את הליגות ולא המלצנו על שום דבר כזה לאף התאחדות".

דבריו של ספרין מאיימים במיוחד מבחינת ליברפול – שמוליכה את הליגה האנגלית בפער של 25 נקודות על פני סיטי וקרובה מאוד לאליפות ראשונה לאחר 30 שנה. גם בסקוטלנד, סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד מובילה את טבלת הליגה ורחוקה 13 נקודות מריינג'רס השנייה.

יורגן קלופ. כיצד יגיבו בליברפול לדבריו של ספרין? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)
קלופ. כיצד יגיבו בליברפול לדבריו של ספרין? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי