עצוב: פיטר וויטינגהאם, קשר העבר של קרדיף הלך לעולמו בגיל 35

פיטר וויטינגהאם
פיטר וויטינגהאם | Stu Forster/Getty Images

האנגלי סבל מפגיעת ראש קשה שנגמרה לו בפאב לפני 12 יום, אושפז, ולא הצליח לצאת מהמצב. הקבוצה בה שיחק עשור ספדה לו: "נזכור אותך לנצח, היית שחקן נפלא ואישיות יוצאת דופן". הותיר אחריו אשה ובן

(גודל טקסט)

טרגדייה באנגליה: פיטר וויטינגהאם (35) הקשר ששיחק בעבר בקרדיף, אסטון וילה ובלקבורן, נפטר היום (חמישי) לאחר שנאבק על חייו . לפני 12 יום הוא סבל מפגיעת ראש שנגרמה לו בפאב במה שתיארה משטרת דרום ווילס כ"נפילה מקרית". הוא אושפז בבית החולים ומצבו הלך והתדרדר.

 
קרדיף ספדה: "עם צער בלתי נתפס עלינו להודיע לקהל כי פיטר הלך לעולמו בגיל 35, אנחנו שבורי לב. כל הזכרונות הנפלאים צפים. אנחנו רוצים לתמוך באשתו אמנדה, בבנם הצעיר ובמשפחה. אנחנו מבקשים לכבד את פרטיות המשפחה במקרה הטרגי, האכזרי והבלתי נתפס הזה".
 
 
עוד נכתב: "בראש ובראשונה הוא היה איש משפחה, כזה שהאיר כל מקום אליו הגיע עם חוש ההומור, החום והאישיות שלו. אז ככדורגלן הוא הצטיין בכישרון, בחן, בספורטיביות. אף אחד לא עשה זאת טוב ממנו. אנחנו אוהבים אותך, פיט, הזיכרון שלך יישאר איתנו לנצח".
 
 
וויטינגהאם, יליד נאניטון, החל את הקריירה במועדון ילדותו אסטון וילה והיה חלק מהקבוצה שזכתה בגביע לנוער ב-2002.  הוא שיחק 66 משחקים בווילה, עבר גם בברנלי ובדרבי לפני שהחל סיפור האהבה עם קרדיף בשנת 2007. במדי קרדיף הוא שיחק בשני משחקי גמר גדולים. הוא רשם מעל 450 הופעות בקבוצה וכבש 98 שערים בעשור בקרדיף לפני שסיים את הקריירה שלו בבלקבורן.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי