ארסנל סיפקה עדכון על ארטטה: "השתפר משמעותית ובמצב רוח טוב"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Justin Setterfield/Getty Images

התותחנים הודיעו לאוהדים כי המגנ'ר מרגיש מצוין ושומר על קשר רציף עם השחקנים. בנוסף, המועדון הביע את הסכמתו עם החלטת הפרמיירליג לדחות את המשחקים עד ב-30 באפריל

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

שבוע לאחר שאובחן כנשא של נגיף הקורונה, ארסנל סיפקה היום (חמישי) עדכון על מצבו הבריאותי של המגנ'ר מיקל ארטטה. התותחנים פרסמו הודעה רשמית בה בישרו לאוהדים שהמאמן עדיין שוהה בבידוד, אך מרגיש מצוין וממשיך לעבוד גם מהבית.

"מספר אנשי צוות, כולל מיקל וסגל הקבוצה הבוגרת, שוהים כרגע בבידוד", נכתב בהודעה. "אנחנו שמחים לומר שמצבו של מיקל השתפר משמעותית. הוא במצב רוח טוב, מבצע תכנית מפורטת עם המאמנים ושומר על קשר רציף עם השחקנים. כל השחקנים מצפים לחזור לאימונים ברגע שהנסיבות יאפשרו זאת".

מטעם ארסנל נמסר גם שהמועדון "תומך לחלוטין" בהחלטה שהתקבלה היום על ידי בעלי המניות בפרמיירליג, שסיכמו ביניהם לדחות את משחקי הליגה האנגלית עד ה-30 באפריל לכל המוקדם. מתחמי האימונים של המועדון הלונדוני ייפתחו לאחר שהתבצע בהם ניקיון יסודי בעקבות אבחונו של ארטטה, כאשר צוות מצומצם של עובדים ידאג לתחזק את המתקנים והמגרשים עד שהשחקנים יסיימו את תקופת הבידוד ויחזרו לעבודה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי