באנגליה מעריכים: צ'לסי תשלם 120 מיליון ליש"ט על סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

הכוכב בן ה-19 של דורטמונד צפוי לעזוב בסיום העונה ובממלכה סבורים שלבלוז יש יתרון בולט על פני מנצ'סטר יונייטד במאבק, בעוד ליברפול ככל הנראה תוותר על שירותיו לטובת טימו ורנר

(גודל טקסט)

הוא רק בן 19, אבל ג'יידון סאנצ'ו כבר עתה נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם. הכוכב הצעיר של דורטמונד מעמיד מספרים יוצאי דופן כבר בשנותיו הראשונות כשחקן בוגרים ומאז שהצטרף לצהובים שחורים ממנצ'סטר סיטי בקיץ 2017, רשם 90 הופעות בכל המסגרות ובממוצע כבש או בישל כמעט בכל משחק.

למעשה, לסאנצ'ו שמשחק באגף או במרכז השדה, יש 31 שערים ו-42 בישולים ב-90 משחקים, כשהעונה הוא בשיאו ולזכותו 14 שערים ו-16 בישולים ב-23 הופעות בונדסליגה. הוא כמובן אמור היה לככב במדי נבחרת אנגליה כבר בקיץ הקרוב, אבל דחיית היורו בשנה תיאלץ לעכב את הופעת הבכורה שלו בטורניר בינלאומי גדול, אחרי שבמונדיאל 2018 לא נכלל בסגל שלושת האריות.

זה לא סוד שסאנצ'ו צפוי לעזוב את דורטמונד בסוף העונה הנוכחית והוא זוכה לעניין מכמעט כל הקבוצות הגדולות בפרמיירליג. עם זאת, באנגליה העריכו הערב (שלישי) שהוא בסופו של דבר יצטרך לבחור באחת מבין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, כשדווקא לבלוז יש יתרון. 

העובדה שצ'לסי נענשה באיסור העברות וכמעט שלא רכשה שחקנים בשנה וחצי האחרונות, ככל הנראה תאפשר לה להשקיע 120 מיליון ליש"ט ברכישת סאנצ'ו. דורטמונד משלימה עם זה שהיא תצטרך למכור אותו בסוף העונה ועל פי "איבנינג סטנדרד" זה יהיה הסכום שתבקש עבורו דורטמונד. ליברפול, כידוע, צפויה לרדת מהניסיון לרכוש אותו בשל המחיר ותשקיע כרבע מהסכום בצירוף טימו ורנר, חלוץ לייפציג. מנצ'סטר יונייטד צפויה גם כן לנסות להיאבק על סאנצ'ו, אבל אם לא תהיה בליגת האלופות ייתכן שתספוג מכה לא פשוטה גם מכיוון היהלום הצעיר שהגיע לבונדסליגה מיריבתה העירונית.


סאנצ'ו. בדרך לבלוז? (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי