זה מה שוויין רוני חושב על המשך העונה בליגה האנגלית

וויין רוני, סטיבן ג'רארד
וויין רוני, סטיבן ג'רארד | Michael Regan/Getty Images

החלוץ שמזוהה עם יונייטד ואברטון מחמיא לליברפול: "נהדרת, תזכה באליפות ובצדק", מכריז שחייבים לסיים את 19/20 גם אם הוא חושש שהמשחקים יגררו עד סוף 2020 ואומר: "העולם עומד בפני משהו קשה והכדורגל לא שונה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

באנגליה, כמו בכל שאר המדינות באירופה – שורר חוסר וודאות גדול לגבי חזרת הליגה לפעולה. כמובן שליברפול שכבר נוגעת באליפות אחרי 30 שנה היא המודאגת העיקרית. וויין רוני, שחקנה של דרבי, מפרגן ליריבה המיתולוגית שלו כשחקן אברטון ומנצ'סטר יונייטד בעבר ואומר שהיא תזכה באליפות ובצדק אך מביע חשש שהעונה הנוכחית לא תסתיים לפני תום 2020.

 
בטור שכתב ל"טיימס" הצהיר רוני בפתח דבריו "העולם עומד בפני משהו רציני ואנחנו בכדורגל לא צריכים להיות שונים משאר האולוכסייה. כדורגל זה מה שכולם, במיוחד בבריטניה – מתעוררים לחשוב עליו, אבל זה צריך לתפוס מקום משני יותר. המשחק הזה כל כך גדול, אפילו מהמשחק שלנו".
 
 
כעס על ההתאחדות: "פסק הדין של ההתאחדות היה צריך להכריע שכל מועדון מחוייב להשאיר את השחקנים שלו בבית ולא לסכן אף אחד, במקום להשאיר את זה להחלטתם של מועדונים בודדים. אבל אני שמח לפחות על כך שהובהר שהליגה תסתיים וזה הוגן".
 

ליברפול וסיום העונה: "היא תזכה באליפות, בוודאות. הם היו פנטסטיים לאורך כל העונה, השקיעו כל כך הרבה, הם לבטח ראויים לתואר הזה. אתה יכול לדמיין שהם מחכים 30 שנה, עושים עונה כזו ואז האליפות תילקח מהם? ההחלטה הנכונה היא להמשיך לשחק. כך הדברים גם לגבי מאבקים על אירופה ויורדות. אלה מאבקים כל כך חשובים עבור המועדונים, שאני מתאר לעצמי שאם העונה הייתה ננטשת זה היה מגיע לבית המשפט".
 
 
המסר: "עלינו לסיים את עונת 2019-20 כמו שצריך גם אם היא תימשך עד סיום 2020. הכדורגל, כמו כל ענף אחר, נמצא בשטח לא ידוע, ועלינו הלקשיב לעצות. צריכים לנקוט בכל אמצעי הזהירות, גם אם נסיים את העונה בדלתיים סגורות. הרי גם בסיטואציה כזו יש קבוצה גדולה של אנשים שנפגשים, צריך אמובלנסים, רופאים ופרמדיקים, כנראה גם משטרה. מדוע להביא את כולם למשחק כדורגל במשבר כזה אם יש דברים חשובים בהרבה?. לא הייתי מרגיש בנוח לשחק בידיעה שיש אנשים שמתים או חולים בשל הווירוס ואין כוח שיסייע להם במאבק".
 
 
וויין רוני. חושש שהעונה תיגרר עד סוף 2020 ( Michael Regan / Staff)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי