אלן שירר חשף את הסיפור מאחורי היריבות עם רוי קין

רוי קין, אלן שירר
רוי קין, אלן שירר | Gary M Prior /Allsport

מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים הודה: "אף פעם לא אהבתי אותו" וסיפר איך טמן לו מלכודת והביא להרחקתו איי-שם ב-2001: "היו לנו המון עימותים ואני לא היחיד שרב איתו. ידעתי שהוא יחכה לי במנהרה"

(גודל טקסט)

רוי קין ואלן שירר הם שניים מהקפטנים והכוכבים הגדולים ביותר שידעה הפרמיירליג. הם סימלו את היריבות בין ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 והיה ביניהם לא מעט דם רע. החלוץ האנגלי , מלך שערי הפרמיירליג איי פעם, סיפר היום (ראשון) בפודקאסט מיוחד על היריבות ביניהם: "כן, אף פעם לא אהבתי אותו".

העימותים בין השניים היו חוזרים משחק אחר משחק אך ערב אחד מיוחד בספטמבר 2001 בולט מעל היתר. ניוקאסל ניצחה 3:4 את מנצ'סטר יונייטד בסיינט ג'יימס פארק במשחק גדול. לפני סיום המשחק, שירר הקניט בכוונה את קין, הוציא אותו מהכלים והביא לכך שיספוג כרטיס אדום.

שירר סיפר: "היו לי המון עימותים איתו ואני לא הייתי היחיד. מה שקרה באותו ערב – הוא לא הפסיק לכסח אותי כל המשחק. היה לנו עימות ליד הקרן. הפרעתי לו להוציא את כדור החוץ. נותרו בערך שלוש-ארבע דקות לשחק. אני לא זוכר מה אמרתי בדיור אבל הקנטתי אותו". קפטן יונייטד לא הצליח לעצור בעדו, זרק עליו את הכדור וכיוון אגרוף לפניו. "הוא קיבל אדום מייד, חייכתי אליו חיוך קטן עם מסר 'אני לא מאמין' שנפלת במלכודת הזו".

קין מול שירר. יריבות מיתולוגית (Gary M Prior /Allsport)

זה לא נעצר כאן. קין חפש נקמה והמתין לשירר בסבלנות במהרה בסיום המשחק. החלוץ אמר: "יכולתי לראות אותו, יצא לו קיטור מהאזניים ואז שריקת הסיום הגיעה וחשבתי האם אני בורח, האם אני מגיע ללחוץ לו יד?". קין עצמו סיפר ב-2014 גם כן על אותו מקרה והודה שנותר דם רע בין השניים. הוא אמר שיצא לו לפגוש בשירר במקרים כאלה ואחרים לעתים קרובות אפילו, אבל אין סיכוי שהם יגשרו על המחלוקות.

ב"דיילי מייל" הזכירו עוד שלושה עימותים גדולים שהיו לקין – עם חברו לקבוצה השוער פיטר שמייכל ב-1997 בקדם העונה באסיה, עם מיק מקרטי ב-2002 בנבחרת אירלנד במונדיאל וכן עם קפטן ארסנל, פטריק ויירה ב-2005 לאחר שהצרפתי עצבן את גארי נוויל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי