דיווח: ואן דייק ואליסון על סף הארכת החוזים בליברפול

וירג'יל ואן דייק, אליסון
וירג'יל ואן דייק, אליסון | Mike Hewitt/Getty Images

חרף התעניינות בכוכבים מכל מועדוני הפאר בעולם, המייטירדס מנסים לשמור על הסגל ונמצאים בשיחות מתקדמות עם הבלם והשוער. טרם הושגה פרצת דרך במגעים מול ויינאלדום

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אם להסתמך על הדיווח הזה, ליברפול מנסה לנצל את הפגרה שנכפתה בניסיון לשמור על נכסיה. בזמן שהעולם עוצר מלכת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ועוד לפני שיתברר גודל האסון וכיצד הוא ישפיע על העולם, כשכבר עתה ברור כי בעולם הספורט הנזקים הכלכליים יהיו עצומים, מוליכת הפרמיירליג (והאלופה שבדרך?) על סף סיכום עם שניים מכוכביה הכי גדולים על הארכת חוזה.

במקביל לדיווחים על החתמה אפשרית של טימו ורנר, חלוץ לייפציג שמחזיק בסעיף שחרור שמוערך בכ-30 מיליון יורו, הלילה (בין ראשון לשני) פורסם באתר כי הבלם וירג'יל ואן דייק והשוער אליסון נמצאים במו"מ מתקדם על הארכת חוזיהם. ליברפול פועלת בשנתיים האחרונות בצורה משמעותית בניסיון להשאיר את כוכבה ולראייה במהלך 2018 כל שלישיית ההתקפה – מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו – האריכה את ההתקשרות, אבל כעת ההתמקדות היא בחלק האחורי, כולל הקשר האחורי ג'ורג'יניו ויינאלדום שאיתו עדיין טרם הושגו הסכמות.

כזכור, ואן דייק הגיע לליברפול בינואר 2018 וכבר האריך את חוזהו פעם אחת, אבל מי שהפך באנפילד לבלם הטוב בעולם זוכה לביקוש מקבוצות כמו יובנטוס ובליברפול חוששים לאבד את ההולנדי שעלה להם 75 מיליון ליש"ט. גם אליסון, שנרכש מרומא תמורת 67 מיליון ליש"ט ב-2018, ביסס את מעמדו כאחד השוערים הטובים בעולם והיה שותף יחד עם שאר כוכבי הקבוצה בזכייה בליגת האלופות, בסופר קאפ האירופי, באליפות העולם במועדונים ולולא התפשטות הקורונה ייתכן שבארון הגביעים של המועדון כבר היה מצטרף תואר לו חיכו 30 שנה – אליפות הפרמיירליג, לאור פער של 25 נקודות בפסגה לאחר 29 מחזורים וצורך בשני ניצחונות בלבד כדי להפך את הזכייה לרשמית.


ואן דייק וסלאח. ימשיכו יחד באנפילד גם בשנים הבאות? (Michael Regan/Getty Images)

אגב, אליסון, שנפצע בחודש שעבר, הוא מהשחקנים הבודדים בפרמיירליג כולה שממשיכים להגיע למתחם האימונים של קבוצתו. הברזילאי סיפר כי כחלק מהליך השיקום וחרף הוראות מועדוני הליגה, כולל ליברפול, להימנע מאימונים, עליו להתייצב במתחם כדי לזכות בטיפול הרפואי הנדרש כדי שיתאושש מפציעתו, תוך שהוא שומר על אמצעי הזהירות הנדרשים וביניהם שמירה על שני מטר ושימוש במסכות ובכפפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי