הקבוצה שהוא מחבב, הגאווה ועתידו: טרנט אלכסנדר ארנולד נחשף

טרנט אלכסנדר-ארנולד
טרנט אלכסנדר-ארנולד | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

המגן הנפלא של ליברפול הודיע: "אשמח לשחק כאן במשך כל הקריירה, העובדה שנולדתי כאן זו אחריות, כולם היו רוצים להיות כמוני". וגם: הקסם של אנפילד, מערכת היחסים עם קלופ והשיפור ביכולתו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

הוא רק בן 21 ונחשב אולי למגן הימני הטוב בעולם ולבטח אחד השחקנים הכי חשובים בליברפול עם כל הכבוד לשר ההגנה וירג'יל ואן דייק או לכוכבים בחלק הקדמי. טרנט אלכסנדר ארנולד, האיש שבישל את השער החשוב בחצי גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה והעונה יש לו כבר שני בישולים ו-14 אסיסטים, התראיין למגזין GQ וחשף איזו קבוצה הוא אוהד, סיפר שלא עוברת בו שום מחשבה לשחק במקום אחר ומשפר על השינוי הגדול שעבר מהקבוצה הצעירה של המועדון. והוא גם הכריע בין כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

הקבוצות שאהד: "הייתי אוהד סלטיק כשהייתי קטן, אבל עכשיו בגלל הקשר המיוחד עם סטיבן ג'רארד (מאמן ריינג'רס) – אני נייטראלי. הייתי אומר שהקבוצה החביבה עליי חוץ מליברפול זו ברצלונה, אני מרגיש שי להם את אותם הערכים כמו ליברפול".

האם ישחק תמיד בליברפול: "אני יכול בהחלט לדמיין את זה. לא חשבתי מעולם על לשחק בספרד או בגרמניה. תמיד אהבתי את ליברפול ועודדתי אותה. אין לי סיבה לחשוב על מקום אחר. אני בכלל לא חולם על זה. אני אוהב את המועדון הזה יותר מכל, אני מרוצה מכל מה שקורה – אוהב את האוהדים, החברים לקבוצה, העיר. הפעם הראשונה שהקהל קרא בשמי ושר את השיר שלי – זה אחד הימים בהם הכי הייתי גאה בחיי. האוהדים כאן הם הכי מיוחדים שיש, הם אוהבים כדורגל יותר מכל דבר אחר. ברגע שאתה מגיע לליברפול אתה מתקבל ישר באהבה".


טרנט אלכנסדר ארנולד. גיבור מקומי (Laurence Griffiths/Getty Images)

השחקן היחיד שנולד בליברפול: "זה משהו שאני גאה בו ומעבר לכך אני נושא עליי אחריות קשה. סביר להניח שכל האנשים שמגיעים לאצטדיון חולמים להיות כמוני, לשחק בקבוצה שאותה אהדו. אני חושב שכולם מבינים בכל מקרה מה המועדון הזה, ההיסטוריה שלו, המסורת והערכים, גדלתי על זה והבנתי את זה מגיל צעיר, אבל גם מי שמגיע מבחוץ מבין די מהר".

כשנשאל על מסי או כריסטיאנו רונאלדו ענה: "שניהם שחקנים ענקיים אבל בשבילי – מסי", ולגבי השחקן החכם ביותר בליברפול ענה: "ג'יימס מילנר". ובנושא אחר לגמריי, הוא סיפר על התחביב שלו – שחמט: "שיחקתי נגד מגנוס קרלסן וזה כבוד גדול. כמובן שהפסדתי לו. אני לא משחק כל ערב כמו שחושבים, רק כשהייתי צעיר יותר והיה מזג אוויר רע".  על הגזענות הוא אומר שמדובר פשוט בחינוך לקוי.

על יורגן קלופ: "הוא מדהים, כולם חושבים ככה, כולם ממוקדים. הוא מתנהל כמו גבר אמיתי. האישיות, היכולת שלו כמאמן, הוא פשוט מדהים. הוא אותו אדם בחדר ההלבשה ומול הטלוויזיה. אפשר לראות שאכפת לו מהאנשים שסביבו – המשפחה שלו, השחקנים שלו. הוא מתייחס לכולם באותה הצורה – שחקן בכיר או צעיר. הוא יודע לשלוט ברגש שלו. הוא לא יושיב אותך לצפות בסרטונים, זו האחריות של השחקן עצמו, אם המאמן מבהיר משהו והשחקן לא מבין – הוא צריך לפנות לעוזרים. הוא דואג להעביר מסר ברור מאוד בכל יום כדי שנהיה הכי טובים".

מוכן לשחק בליברפול כל הקריירה (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

 
האם הוא שחקן טוב: "מעולם לא ידעתי שאהיה כדורגלן טוב, וגם עכשיו אני לא חושב ככה. לא הגעתי למלוא הפוטנציאל שלי, אין טעם לשים על עצמי תווית. יש לי הרבה מה לשפר. בילדות תמיד היו סימנים, אבל מעולם לא חשבתי שאהיה כדורגלן, אבל נהייתי יותר ויותר תחרותי וניצחתי. בעבר הייתי מאבד ריכוז במהלך המשחק אם הייתי טועה, וכעסתי על עצמי במשך חמש דקות אם גרמתי לפנדל, והקבוצה שלי ממש הייתה כאילו בעשרה שחקנים, אבל תרגלתי את הצד המנטאלי שלי". כשנשאל על בעיות התנהגות בקבוצה הצעירה אמר: "לפעמים הייתי תחרותי מדי. לא הייתי כעסן מדי, פשוט רציתי לנצח כל הזמן והייתי נסער. זה בא מגיל צעיר".
 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי