דיווח: חלון ההעברות הקרוב יישאר פתוח במשך חצי שנה

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בצל התפשטות מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי, באנגליה טוענים כי מועדוני הפרמיירליג קיימו שיחות בנוגע להארכת החלון עד חודש ינואר. פיפ"א הקימה קבוצת עבודה שתדון בנושא

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע איך ואם העונה הזו תסתיים, אולם באנגליה כבר חושבים קדימה. "חלון ההעברות של הקיץ עשוי להישאר פתוח עד חודש ינואר", כך פורסם הבוקר (רביעי) ב'מירור'. לפי הדיווח, רשויות הכדורגל דנות באפשרות, שעלתה על הפרק בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה שהשביתה את הכדורגל העולמי וצפויה להוביל למשבר כלכלי שלא זכור כמותו.

מועדוני הפרמיירליג חוששים מההשפעות של המגיפה ומהעובדה שעדיין לא ידוע מתי הליגות באירופה יחזרו לפעילות. כתוצאה ישירה מכך, השחקנים לא יהיו בכושר משחק, לראשי המועדונים תהיה בעיה להוציא כסף והחלון לא יהיה אפקטיבי עבור הקבוצות, שכבר קיימו מספר שיחות בנוגע להארכתו עד החורף, כשגם ראשי הליגה האנגלית כבר החלו לבחון אלטרנטיבות.

לפי כל ההערכות וכשהמגיפה לא צפויה להיעלם בקרוב, לא צפויות להיות במהלך הקיץ העברות בסכומי כסף גבוהים כפי שהכדורגל האירופי הרגיל אותנו במהלך השנים האחרונות. בנוסף, כדורגלנים שמסיימים חוזה בקיץ מתמודדים עם אי ודאות לגבי עתידם, כשנכון לרגע זה אין אף גורם בעולם שיכול לומר מתי אם בכלל הענף ישוב לפעילות.

"ב-18 בחודש מרץ החליט הארגון להקים קבוצת עבודה מיוחד שתדון בהשלכות ובהשפעות וירוס הקורונה", כך נמסר בתגובה על ידי דובר פיפ"א. "הקבוצה הזו תעריך את הצורך בשינויים בתקנון בכל הנוגע לחוזים של שחקנים. כבר התחלנו לעבוד על כך וזה קורה בהתייעצות עם כל בעלי העניין המרכזיים – כולל קונפדרציות, אגודות חברים, מועדונים, ליגות ושחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי