בעלי לידס חשף: "ניסינו להחתים את זלאטן בינואר"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

רדריזאני אמר בראיון לתקשורת האיטלקית: "הוא היה יכול לתת לנו דחיפה מכריעה העונה אבל לפחות היה כנה איתי שהוא מעדיף את מילאן". וגם: האם ינסה להחתימו שוב בקיץ והשמועות לגבי קבאני

קבוצות: לידס יונייטד
(גודל טקסט)

לא רק בליגה האנגלית בממלכה מאוכזבים מעצירת הכדורגל בשל נגיף הקורונה. כך גם בלידס יונייטד, מוליכת הצ'מפיונשיפ, שנראית בדרך הבטוחה לחזור לפרמיירליג לראשונה מאז עונת הירידה ב-2003-04. בעלי הקבוצה, אנדראה רדריזאני, התראיין לכלי התקשורת האיטלקית וחשף סיפור מעניין.


רדריזאני סיפר כי הקבוצה ניסתה לצרף בינואר את זלאטן איברהימוביץ שהיה שחקן חופשי כמובן לאחר שסיים את חוזהו בארצות הברית, ובחר בסופו של דבר במילאן. מעבר לכך, הוא התייחס גם לשמועות על אדינסון קבאני, חלוצה של פריז סן ז'רמן. האם לידס ניסתה להחתים שמות גדולים מאוד לליגת המשנה?

"קבאני? נשיא פ.ס.ז' איפשר לי לבדוק עם אחיו של השחקן, אבל מי שהיה קרוב יותר הוא זלאטן, דיברתי איתו בצורה יותר קונקרטית. הוא היה יכול לתת לנו דחיפה מכריעה לעונה הזו. אני שמח שהוא לפחות היה כנה ושקוף איתי".


 

הבעלים  הוסיף :"עלינו להיות רציונליים ועקביים עם האסטרטגיה של המאמן. אפילו לא דיברתי על הרעיונות האלה עם המאמן מרסלו ביילסה משום שלא הגענו לנקודה הזו. ביילסה עובד עם צוות גדול של 12, יש להם את השחקנים 'שלהם' בכל שוק. כל שחקן שמגיע אלינו הוא שילוב בין אלו שברשימה שלהם לבין אלה שזמינים בשוק. אני תמיד יודע איזה סוג שחקן ביילסה רוצה".

אולם נראה שזה לא הסוף. קבאני יסיים כמובן את חוזהו בסיום העונה והוא מעולם לא שיחק בפרמיירליג. לגבי זלאטן, כשנשאל האם לידס תעשה צעד נוסף כשייפתח חלון ההעברות (עתידו לא ברור), ענה: "זה תלוי".

זלאטן. אולי בקיץ? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי