פדרו אישר כי יעזוב את צ'לסי עם תום חוזהו בקיץ הקרוב

פדרו
פדרו | Alex Burstow/Getty Images

החלוץ הספרדי ייפרד מהבלוז אחרי שהעונה הנוכחית תסתיים, אך כרגע לא חושב על עתידו עקב משבר הקורונה: "זה בכלל לא חשוב כשאתה לא יודע מתי תתאמן שוב"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מועד חזרתה של הליגה האנגלית לפעילות עדיין לא ידוע, אך מה שבטוח הוא שצ'לסי מתכננת מסע רכש נרחב בחלון ההעברות הקרוב, כאשר פיליפה קוטיניו וג'יידון סאנצ'ו הם בין השמות הבולטים שהוזכרו כמועמדים להגיע לסטמפורד ברידג', אך מנגד יש גם מי שיעזוב את לונדון בקיץ הקרוב: פדרו רודריגס הצהיר היום (רביעי) כי לא ימשיך במדי הבלוז אחרי שחוזהו יסתיים בתום העונה הנוכחית.

החלוץ דיבר ב"קאדנה סר" ואמר שאינו חושב על עתידו, לפחות כל עוד נגיף הקורונה מונע את המשך הפעילות בכדורגל: "אני מסיים חוזה ומה שיקרה איתי מאותו רגע יגיע בבוא העת, אבל כרגע זה לא הדבר הכי חשוב, במיוחד כשאתה לא יודע מתי הפעם הבאה שתתאמן", אמר פדרו.

הספרדי בן ה-32 סיפר על השיחות שניהל עם חבריו לשעבר בברצלונה, בזמן שספרד נמצאת במצב של סגר, כמו בריטניה ואיטליה: "דיברתי עם ג'ורדי אלבה ועם עוד מישהו והמצב אותו דבר, חיים את הכאוס הזה בהמון חוסר ודאות. הסגר מקשה על כולם. גם לי לא התאפשר לנסוע לשם ולראות את ילדיי. הייתה לי ההזדמנות להיות איתם, ולא יכולתי לנסוע".

מאז שהגיע לצ'לסי ב-2015, פדרו זכה עם הכחולים באליפות הפרמיירליג, בגביע האנגלי ובליגה האירופית. שחקנים נוספים שעלולים לעזוב בקיץ הקרוב הם וויליאן ואוליבייה ז'ירו, בעוד את הדרך ללונדון יעשה חכים זייך, שחתם בחודש שעבר ואמור להצטרף לקבוצתו של פרנק למפארד ב-1 ביולי, בכפוף למועד חידוש המשחקים בליגה האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי