רוג'רס: "סטרלינג לא עזב למנצ'סטר סיטי מסיבות כלכליות"

ברנדן רוג'רס, ראחים סטרלינג
ברנדן רוג'רס, ראחים סטרלינג | Richard Heathcote/Getty Images

מנג'ר לסטר הגן על האנגלי ששיחק תחתיו בליברפול: "אם כסף הייתה הבעיה, אז הוא היה נשאר. הוא רק רצה להתקדם. כיום הקבוצה של גווארדיולה לא נראית אותו דבר בלעדיו"

(גודל טקסט)

לפני מספר ימים, כוכב מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג דיבר הימים בקבוצת נעוריו ליברפול ברשתות החברתיות וסיפר כי לא יפסול חזרה לאקסית בשלב כזה או אחר בקריירה. היום (חמישי) מאמנו לשעבר ברנדן רוג'רס, שפך אור על המעבר המתוקשר של האנגלי לתכולים ממנצ'סטר תמורת 49 מיליון יורו ב-2015 והסביר כי כסף לא היה המניע המרכזי.

"עבור סטרלינג, זה אף פעם לא קשור לכסף", אמר מאמן לסטר סיטי ברנדן רוג'רס והוסיף: "אם היה מדובר בשיקול כלכלי הוא היה נשאר בליברפול. הוא רק רצה להתקדם מקצועית ולנסות להפוך לשחקן הכי טוב שהוא יכול. מה שהכי אהבתי בראחים זה שהוא ידע לאן הוא רוצה להגיע בגיל מאוד צעיר".

"באותו הזמן הייתה לו הזדמנות לשחק יחד עם שחקנים מהשורה הראשונה, הוא לקח אותה בשתי ידיים והפך לווינר, מה שעכשיו כולם יכולים לראות עכשיו. אני מסתכל על הקבוצה של פפ גווארדיולה והיא לא נראית אותו דבר בלעדיו".


ראחים סטרלינג. "הקבוצה של פפ לא נראית אותו דבר בלעדיו" (Matt McNulty – Manchester City / Contributor)

מאז הצטרף סטרלינג למנצ'סטר סיטי, הוא הפך לאחד השחקנים החשובים במדי ולאחד משחקני הכנף הטובים בעולים, כאשר כבש 89 שערים והוסיף 72 בישולים ב-230 הופעות, זכה פעמיים בפרמיירליג, ארבע פעמים בגביע הליגה ופעם אחת בגביע האנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי