שחקן ארסנל בעבר תקף את ססק: "בתקשורת דווקא נכתב שהוא לא רץ מספיק"

ססק פברגאס
ססק פברגאס | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

בקארי סאניה ששיתף פעולה עם הספרדי במשך ארבע שנים לא אהב את הביקורת ששמע וענה: "מנהיג אמיתי לא מדבר ככה. אפשר לומר שגם ממנו ציפו ליותר"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

במהלך השבוע סיפק ססק פברגאס ראיון עסיסי בו דיבר על תקופתו בארסנל ומתח ביקורת על חבריו להתקפה: "רק אני, רובין ואן פרסי וסמיר נאסרי היינו ברמה הנדרשת מבחינת איכות ומנטאליות חזקה", הסביר את העובדה שהקבוצה לא זכתה בתואר משמעותי. הספרדי הוסיף כי בעוד הוא לקח ללב כל הפסד, חבריו לא נהגו כך. מי שהיה הראשון לענות לביקורת הוא המגן הצרפתי בקארי סאניה ששיתף פעולה עם ססק במשך ארבע שנים (2007-2011).

סאניה אמר: "הופתעתי לקרוא את מה שאמר, הופתעתי כי הוא היה אמור להיות אחד מהשחקנים המובילים בקבוצה, סומן כמנהיג אמיתי, ואחד כזה לא מדבר ככה על המועדון. הוא עדיין בחור נחמד מבחינתי, זה לא משנה כלום, אבל אני לא מסכים איתו. לכולם יש רגעים טובים ורגעים רעים בקריירה".

בהמשך המגן העביר ביקורת על חברו: "להגיד שחלק לא היו ברמה שלו זה משפט מאוד קשה, אני לא בטוח שהוא תמיד היה טוב בכל העונות שלו בקבוצה. באותה התקופה, אולי צריך להזכיר לו, בתקשורת דיברו על כך שהוא לא רץ מספיק ולא תורם לעבודות ההגנה. אז שחקנים אחרים יכלו לומר לו 'אתה צריך לרוץ ולהתאמץ יותר'. יכול להיות שגם ממנו ציפו ליותר. גם הוא אשם בכך שלא זכינו בתארים למרות שהייתה לו איכות נהדרת".

אז מה לא עבד בארסנל: "אם אתה מסתכל על ליברפול היום, כולם רצים, היא קבוצה לכל דבר. אולי לא הייתה לנו את הרוח הנכונה באותו הזמן, היה חסר לנו משהו, דחיפה קטנה נוספת. אולי היינו צריכים עוד ריצה קטנה. אולי זו הסיבה שלא זכינו בתארים. ברור שבקבוצה יש רמות שונות, חלק טובים ברמה הפיזית, אחרים טובים יותר ברמה הטכנית, אבל זו לא סיבה לדבר על שחקנים אחרים".

אין ספק שארסנל של אז הייתה קבוצה שכיף לצפות בה, אך לא הצליחה לזכות בתארים. ב-2007/08 היא הוליכה את הטבלה עד המחזור ה-29 אך סיימה בידיים ריקות, רק במקום השלישי. כעבור שנה הודחה בחצי גמר הגביע האנגלי על ידי צ'לסי. פברגאס עצמו זכה רק בשני תארים בתקופתו הארוכה במועדון – הגביע האנגלי ב-2004/05 ומגן הקהילה ב-2004. בקיץ 2011 עזב לברצלונה אחרי שבע עונות מלאות בתותחנים, פרק שהסתיים בתחושה של החמצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי