תכשיטים יקרים שנגנבו, איומים וקשירה לכיסא: הלילה המסויט של אשלי קול

אשלי קול
אשלי קול | PATRIK STOLLARZ/AFP/Getty Images

באנגליה חשפו כי ב-21 בינואר מגן העבר של הנבחרת נשדד על ידי רעולי פנים: "הם נראו מקצוענים שידעו מה הם עושים, הכל תוכנן מראש", נאמר. השחקן לא נפגע אך התקשה להתאושש. משטרה: "החקירה נמשכת"

(גודל טקסט)

 אשלי קול, מגן העבר של נבחרת אנגליה, עבר חוויה מטלטלת לפני קצת יותר מחודשיים (ליל ה-21 בינואר) כשהותקף על ידי שוטרים רעולי פנים. בתקשורת האנגלי חשפו הבוקר (רביעי) את מה שקרה.

הפורצים, שהוגדרו ככאלה עם ניסיון רב, נכנסו דרך הדלתות האחוריות של אחוזתו של קול וגנבו תכשיטים בעלי ערך כספי רב. לפי מקורות שמעורים בפרטים, הם איימו על המגן ואף קשרו אותו לכיסא.

גורם אמר: "השודדים נשמעו ונראו מאוד מקצועניים, ידעו מה הם עושים. הם בטח שימו את קול כיעד ותיכננו את זה מראש". קול עצמו לא נפגע למזלו אך הגורם אומר שהוא כמובן נותר בהלם והיה לו קשה להתאושש.

המשטרה עצמה עדיין חוקרת את האירוע ומחפשת אחר השודדים. שכניו של קול אישרו כל השוטרים חקרו רבים מהם בהרחבה בהקשר השוד. אחד אמר: "המשטרה מתייחסת לזה ברצינות יתרה, אשלי הוא אחד האנשים הפופולאריים ביותר בסביבה והרכוש שלו מאוד מודרני ויקר. המשטרה לא קראה לקול עצמו כשחקרה אותנו, אבל כולם יודעים שביתו היה מוקד.

שכנה הוסיפה: "זה היה מאוד מפחיד. עבר זמן מאז, המשטרה רצתה לשמור על זה בסוד, וביקשה שלא נדבר על זה. לא ברור האם משום שמדובר בקול עצמו או משום שהם חששו שהשודדים יגיעו שוב והפעם לבתים אחרים. מפחיד לחשוב מה שיכול לקרות לבית שלך שנמצא באיזור כה נחמד ושקט.

ממשטרת סורי נמסר: "החקירה שלנו נמשכת בעקבות הפריצה החמורה שהייתה ב-21 בינואר. זה קרה בשעה 21:45 (שעון אנגליה). החשודים חיפשו היטב את הנכסים לפני שנמלטו, הם לבשו בגדי הסוואה, כפפות וציוד אחר".


אשלי קול. העיקר שהוא לא נפגע (PATRICK HERTZOG/AFP/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי