"אם קלופ יקבל הצעה מנבחרת גרמניה, זה יהיה סיפור אחר"

יורגן קלופ
יורגן קלופ. ייתן הזדמנות לצעירים | Laurence Griffiths/Getty Images

אוהדי ליברפול צריכים לחשוש? לפי דיווח באנגליה, בכירים בהתאחדות הגרמנית מעוניינים לראות את מנג'ר ליברפול תופס את מקומו של יואכים לב כמאמן הנבחרת

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

משבר הקורונה? השלכותיו הכלכליות? באנגליה התעסקו הבוקר (חמישי) בעתידו של יורגן קלופ. לפי דיווח שפורסם ב'מירור', בכירים בהתאחדות הגרמנית מעוניינים לראות את מנג'ר ליברפול תופס את מקומו של יואכים לב כמאמן הנבחרת. אם קלופ ישלים את חוזהו באנפילד, שהוארך לאחרונה עד 2024, הוא יסגור תשע שנים בליברפול, שמבחינתה רוצה לראות אותו ממשיך ככל הניתן ויוצר שושלת כמו זו שהייתה לסר אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד.

במקביל לרצונות של ליברפול לראות אותו נשאר כמה שיותר שנים כמנג'ר הקבוצה, באנגליה סבורים שההתלהבות בקרב האנשים החזקים בכדורגל הגרמני מתעצמת ורבים מהם רואים בקלופ כמועמד המוביל להיות ממשיך דרכו של לב בן ה-60, לו חוזה עד 2022 בנבחרת. כידוע, לב מונה למאמן נבחרת גרמניה אי שם בשנת 2006. הוא הוביל את המאנשאפאט  לזכייה במונדיאל 2014, אך נכשל בטורניר האחרון בו לא לא הצליח להעפיל משלב הבתים ומאז יש אי ודאות גדולה בנוגע להמשך דרכו.

קלופ, שרמז בעבר כי לא מן הנמנע שליברפול תהיה הקבוצה האחרונה בה הוא יעבוד, לא מחזיק בסעיף יציאה בחוזהו, אולם המנג'ר שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-53 עשוי לראות במעבר לכדורגל נבחרות התפתחות טבעית בקריירה שלו. "מאז שקלופ מונה למנג'ר ליברפול דובר על הרבה משרות אליהן הוא מועמד, אך שום דבר לא באמת היה רציני מבחינתו. אם תגיע הזדמנות להדריך את מולדתו, זה יהיה סיפור אחר", נכתב באנגליה.
  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי