בחסות "פגרת הקורונה": סון חזר לדרום קוריאה כדי לשרת בצבא

יונג-מין סון
יונג-מין סון | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

כשנתיים לאחר שזכה לפטור משירות של קרוב לשנתיים כשהוביל את נבחרתו לזכייה באליפות אסיה, כוכב טוטנהאם בן ה-27 שב למולדתו כדי להשלים את ארבעת השבועות שעל כל אזרח במדינה לשרת עד גיל 28

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בספטמבר 2018 הסתיימה סאגה שללא צל של ספק עד היום זכורה במיוחד ויש גם שיגידו שהיא מהמוזרות ביותר. יונג מין סון, אחד משני הכוכבים הגדולים של טוטנהאם, הוביל את נבחרת דרום קוריאה לזכייה באליפות אסיה וכך הוא ויתר חבריו זכו לפטור צבאי. 

ליתר דיוק, בדרום קוריאה ישנה חובה על כל האזרחים לשרת לכל הפחות 21 חודשים ואם הנבחרת לא הייתה זוכה בתואר, טוטנהאם הייתה נאלצת לשחרר את החלוץ לכמעט שנתיים של שירות צבאי. אנחת הרווחה בצפון לונדון לאחר זכיית הנבחרת לפני פחות משנתיים הייתה ענקית וכך חזר הכוכב והיה שותף לעונה היסטורית מבחינת התרנגולים, שהסתיימה בהפסד בגמר ליגת האלופות.

כעת מתברר כי אמנם סון בן ה-27, כמו כל יתר חבריו לנבחרת, זכה לפטור מ-21 חודשים בצבא דרום קוריאה, אבל זה לא פטר אותו משירות חובה בן חודש ימים שעל כל אזרח במדינה להשלים עד גיל 28 בכך מקרה. לכן, בחסות "פגרת הקורונה", סון הפצוע המריא מאנגליה לארצו ובקרוב יתגייס למשך ארבעה שבועות. סון המריא יחד עם הוריו מלונדון ונכנס לבידוד של 14 ימים – פעם שנייה שהוא נאלץ לעשות זאת, אחרי שבפברואר הוא שב ללונדון מניתוח שעבר בדרום קוריאה וגם אז נכנס לבידוד בן שבועיים.


מוריניו וסון. "המיוחד" יחכה לשובו לאנגליה (Michael Regan/Getty Images)

כידוע, משחקי הפרמיירליג נדחו לעת עתה עד ה-30.4, כך שמטרתו של סון היא לשוב לאנגליה במאי, לאחר שיסיים את שירותו הצבאי הקצר, ובתקווה לא יחמיץ אף משחק. האנגלים, כידוע, מקווים לחדש את הליגה לכל המאוחר בחודש יוני ולסיים את עונת 2019/10 בדלתיים סגורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי