צ'לסי פנתה לנציגיו של קוטיניו, ברצלונה תדרוש כ-80 מיליון יורו

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

קשר באיירן מינכן, שצפוי לשוב בקיץ לברצלונה ממנה הושאל, על הכוונת של מועדוני הצמרת בפרמיירליג והקבוצה של פרנק למפארד הראשונה שכבר פעלה בנושא. גם המגן אלכס טלס מפורטו עשוי לעבור לסטמפורד ברידג'

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

כחצי שנה אחרי הידיעות הראשונות על ניסיון של צ'לסי להחתים את פיליפה קוטיניו ובסך הכל מספר ימים אחרי שנפוצו שוב דיווחים על אפשרות שהברזילאי ישוב לפרמיירליג אחרי קדנציה מאוד מוצלחת בליברפול, ממנה נמכר לברצלונה בינואר 2018, העיתונאי האיטלקי ניקולה שירה, הנחשב למומחה בכל הנוגע לעסקאות, טוען שכבר החלו שיחות בין נציגי הקשר לראשי הבלוז.

בגרמניה טוענים מזה זמן רב שספק גדול אם באיירן מינכן תממש את האופציה על פיליפה קוטיניו, ואם אכן כך יקרה – הוא ישוב לברצלונה, שתצטרך לנסות להשתחרר מחוזהו פעם נוספת. אחרי שניסיון למכור אותו בקיץ האחרון לא צלח וברצלונה נאלצה להשאילו בלבד לבאיירן מינכן, הפעם היא תנסה להשתחרר לאלתר מהברזילאי שחתום עד 2023. כידוע, הקשר נרכש תמורת 145 מיליון יורו והתקשה לספק את הסחורה בספרד. גם בגרמניה בשלב זה הוא לא מצדיק את הציפיות וב-22 משחקים בהם נטל חלק בליגה, כבש שמונה שערים ובישל שישה. בליגת האלופות יש לו שער בודד ושני בישולים בשבע הופעות (437 דקות) ובאיירן מינכן לא מתכוונת לשלם את 120 מיליון היורו, מחירו בהתאם לחוזה בין הצדדים.

"קוטיניו חולם לחזור לליברפול, אבל בינתיים מועדונים אחרים מגלים בו התעניינות. טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ואפילו לסטר מעוניינות בו", נטען בדיווח וכאמור צ'לסי היא זו שמוליכה את המירוץ וכבר פנתה לנציגי השחקן, כמו גם לנציגיו של מגן פורטו אלכס טלס שמחזיק בסעיף שחרור על סך 40 מיליון יורו. קוטיניו יעלה כמעט כפול ועל פי הערכות ברצלונה תדרוש תמורתו כ-80 מיליון יורו, כמעט מחצית מהסכום בו נרכש, אך היא ככל הנראה תיאלץ להשתפר ולרדת בסכום גם בשל המשבר הכלכלי הצפוי בעקבות התפשטות הקורונה. 




קוטיניו. בעונה הבאה בפרמיירליג? (DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי