טוטנהאם אישרה: יונג מין סון יתגייס לצבא הדרום קוראני

יונג-מין סון
יונג-מין סון | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

לאחר שחזר למולדתו, הקבוצה מצפון לונדון הודיעה שהשחקן שעדיין מתאושש מפציעה בידו, ישלים את חובו למדינה עם שירות מצומצם בן ארבעה שבועות: "הוא יחזור לאנגליה בחודש מאי"

(גודל טקסט)

כבר לפני מספר ימים שחקן טוטנהאם יונג מין סון, המריא לדרום קוריאה, על מנת לנצל את 'פגרת הקורונה' ולהתגייס לצבא והיום (שני) הגיע אישורה הרשמי של הקבוצה הלונדונית שהודיעה: "החלוץ חזר למולדתו בחודש מארס, שם נמצא בהסגר. הצוות הרפואי שלנו נמצא בקשר שוטף תוך כדי שהוא מסיים את החלמתו לאחר ששבר את ידו בניצחון 2:3 על אסטון וילה ב-16 בפברואר"

"סון עבר ניתוח בדרום קוראה לפני שחזר לבריטניה כדי להמשיך בשיקומו, עוד לפני שהגיעה ההכרזה של הפרמיירליג להפסיק את הליגה בגלל משבר הקורונה. אנחנו יכולים לאשר שסון יחל את שירות החובה בצבא הדרום קוראני ויחזור ללונדון במאי".

יש לציין כי כל אזרח קוריאני חייב לשרת במשך 21 חודשים עד גיל 28, אך ספורטאים שזוכים במדליית זהב מקבלים פטור כמעט מלא וצריכים לשרת ארבעה שבועות בלבד. כזכור סון הצליח להתחמק מהשירות המלא לאחר שהוביל את נבחרת דרום קוראה לזכייה באליפות אסיה עד גיל 23 לפני שנתיים. כעת השחקן מנצל את הפגרה הכפויה לטובתו כדי להשלים את חובו למדינה, על אף שהוא פצוע וייתכן כי תרומתו תהייה פחותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי