חוזים יהיו בתוקף עד שהעונה תסתיים, חלון ההעברות יידחה

ליאו מסי
ליאו מסי | NurPhoto / Contributor

בתום שיחת ועידה בין ראשי הארגון, פיפ"א המליצה כי חוזים של שחקנים יהיו בתוקף עד תום העונה, ללא קשר למועד בו היא תסתיים. בנוסף, חלון ההעברות ייפתח רק לאחר שהעונה תסתיים

(גודל טקסט)

אלפי שחקנים שנותרו בערפל חיכו להודעה לגבי עתידם והערב (שלישי) נפל הפור. בתום שיחת ועידה שנערכה בין ראשי הארגון, פיפ"א המליצה כי חוזים של שחקני כדורגל שאמורים להסתיים בתום העונה, כלומר בין חודש מאי לחודש יוני, יוארכו באופן אוטומטי עד תום העונה – גם זה אומר שהיא תגיע לסיומה רק במהלך חודש אוגוסט. 

כתוצאה מאותה החלטה, חוזים חדשים לא ייכנסו לתוקף עד שהעונה הבאה לא תצא לדרך. כלומר, שחקן שחתם במהלך חודש ינואר בקבוצה חדשה, למשל, לא יוכל לשחק במדי קבוצתו המיועדת ביולי, אלא רק בתחילת עונת 2020/21. בנוגע לקיצוצים בשכר, פיפ"א הסתפקה בהמלצה למועדונים ולשחקנים והיא "לעבוד בשיתוף פעולה בכדי למצוא פתרונות".

לגבי מועד חלון ההעברות, שאמור להיפתח כמידי שנה במהלך הקיץ, פיפ"א מסרה: "הארגון יהיה גמיש ויאפשר לדחות את החלון הקרוב, כך שהוא ייפתח בין סיום העונה הנוכחית לבין פתיחת העונה הבאה". בנוסף וככל שהדבר יתאפשר, פיפ"א תנסה להגיע לרמת תיאום לגבי מועד הסיום של כל הליגות.

לאחר שההנחה האופטימית בדבר חזרה לפעילות בתחילת מאי נראית פחות ריאלית, לאחרונה הוצגו על ידי אופ"א אופציות שונות של חזרה לפעילות במהלך יוני וסיום העונה הנוכחית בקיץ, כלומר עד חודש אוגוסט. במקרה כזה, פתיחת עונת 2020/21 תידחה או תתנהל בחפיפה עם סיום העונה הנוכחית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי