"אין דבר טוב יותר מאשר לנצח את ליברפול"

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Alex Livesey/Getty Images

הדובר: דימיטאר ברבאטוב, החלוץ הבולגרי ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד וכבש שלושער בלתי נשכח ב-2010/11 כולל גולאסו במספרת: "ראיתי הכל מטושטש לאחר מכן' זה היה מושלם". וגם: ההיסטוריה

(גודל טקסט)

אין משהו שאוהדי מנצ'סטר יונייטד אוהבים יותר מאשר לנצח את ליברפול. לפני קרוב לעשור, דימיטאר ברבאטוב, החלוץ הבולגרי, הסב להם עונג ענק כשכבש שלושער באולד טראפורד בדרך לניצחון 2:3. זה היה ללא ספק המשחק הטוב ביותר בקריירה שלו. בסיום אותה עונה הוא זכה עם האנגלים באליפות שנייה. הבולגרי שחזר את אותו משחק מרגש בראיון לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד.

 
 
ברבאטוב כבש צמד כולל מספרת אדירה וראה את סטיבן ג'רארד משווה, אך לדבריו לא היה לו ספק שקבוצתו תנצח: "כשאתה מנצ'סטר יונייטד והמשחק באולד טראפורד, ברור שאנחנו הולכים להפעיל לחץ על קבוצות. תמיד האמנו עד לרגע האחרון שנבקיע. תמיד כבשנוב רגע האחרון. זה באוויר, אתה מרגיש את זה, מריח שמשהו יגיע. גם אנחנו וגם היריבות".
 
 
השלושער: "הייתי כל כך בטוח באותו יום, הייתי בטוח שאם יהיה לי עוד הזדמנות אחת – אבקיע. כשג'ון אושיי הרים את הכדור, כחלוץ היה עליי לחפש את הנתיב, למרות שהיו הרבה שחקנים ברחבה, אתה חייב לדעת איפה למקם את עצמך. אמרו לי הרבה בצעירותי ששנייה אחת בכדורגל יכולה להיות מאוד חשובה. אם אתה קופץ לפני הזמן – זה נגמר".


ברבאטוב בערב הבלתי נשכח ( Alex Livesey/Getty Images)

 
 
החלוץ המשיך: "הוא הרים את הכדור, תזמנתי את הקפיצה לפני ג'יימי קראגר, היה לי קל להבקיע. בסוף המשחק, ניצחנו, הכל ממש מרגיש מטושטש, אתה כמו עיוור, אתה לא רואה שום דבר, צבעים מבולבלים. התחושה הזו לא תיאמן".
 
 
ההיסטוריה: "יום או יומיים אחר כך התברר לי שזה היה השלושער הראשון של שחקן יונייטד נגד ליברפול מזה 65 שנה. לא ידעתי את זה קודם, זה גרם לי לחייך עוד יותר. שלושער, באולד טראפורד, נגד ליברפול וניצחנו – מושלם". החלוץ הבולגרי שהגיע מטוטנהאם שיחק ארבע עונות תחת הדרכתו של אלכס פרגוסון בהן כבש 56 שערים ב-149 משחקים. לפני מספר ימים, כשנשאל על הפרטנר הטוב ביותר שלו, בחר דווקא בחלוץ פרנסה מבאייר לברקוזן ולא בוויין רוני: "זה הרגיש כאילו ישנו ביחד".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי