חברתו לשעבר של אמרי: "הוא האשים אותי בפיטוריו וקרא לי מכשפה"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

סשה רייט חשפה ב'סאן' את התנהגותו של מנג'ר ארסנל לשעבר, לפני פיטוריו: "הוא טען שהבאתי לו מזל רע כי ביום שנפרדו הקבוצה התחילה להפסיד. חשבתי שהוא ג'נטלמן"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אונאי אמרי סיים בסוף חודש נובמבר את תפקידו בארסנל לאחר שהוביל את התותחנים לפתיחת העונה הכי רעה שלה מאז 1994. ניתן לומר שהדבר לא הווה הפתעה גדולה מדי, מכיוון שסגל השחקנים לא מספיק או איכותי או שאמרי לא היה האיש הנכון להוביל את הקבוצה הלונדונית, אבל נראה שהספרדי מצא אשם מכיוון לא צפוי.

כמעט חצי שנה מאז סיום התפקיד, האקסית של אמרי סשה רייט, התראיינה היום (ראשון) ב'סאן' ולטענתה האשים אותה בפיטוריו של ארסנל ואף כינה אותה 'מכשפה לבנה': "חשבתי שהוא ג'נטלמן ואיש משפחה אמיתי, אבל בסופו הוא לא היה מוכן למערכת יחסים".

"הוא האשים אותי בכך שפוטר וכינה אותי מכשפה לבנה, בגלל שהבאתי לו כל כך הרבה מזל רע. הוא טען שביום שנפרדו זה היום שבו הקבוצה נקלעה לרצף ההפסדים ושהיה כל כך לחוץ, אחרי הפרידה, שמוחו לא היה במקום הנכון".

בהמשך סשה רייט דיברה מעט על מערכת היחסים בין השניים: "הוא אמר לי שהתחיל לעבוד בקבוצת כדורגל באנגליה ושהאנגלית של גרועה. הוא התבדח שאוכל להיות המורה שלו לאנגלית. הבית שלו גדול ויפה".

"אונאי היה מהורהר בהתחלה לגבי הקשר, הוא לא קנה לי מתנות או לקח אותי לקניות. אבל גם לא ציפיתי לזה כי יש לי כסף משלי, אבל היו לנו כמה חופשות נחמדות בסופי שבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי