פוגבה משחזר: "אם הם לא רוצים אותך, אז לך למקום אחר!"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

הקשר הצרפתי נזכר איך עזב את מנצ'סטר יונייטד ב-2012: "אחי, שהיה אוהד הקבוצה, כעס יותר ממני ואמר לי 'אתה יכול לשחק בקבוצה, בוודאות. הם עוד יראו אותך". על הקאמבק: "התחלתי משהו ולא סיימתי אותו"

(גודל טקסט)

במדי יובנטוס ביסס את עצמו פול פוגבה כאחד הקשרים הטובים בעולם. הוא זכה עם הגברת הזקנה בארבע אליפויות ברציפות והגיע איתה לגמר ליגת האלופות. באוגוסט 2016 הוא חזר למנצ'סטר יונייטד כשחקן היקר בעולם בתמורה ל-105 מיליון יורו, אך לא הכל היה ורוד. היה לו חוב לסגור. בראיון לפודקאסט הרשמי של המועדון, סיפר אלוף העולם על התחושה הקשה באולד טראפורד ב-2012, כשאחיו דחף אותו לעזוב בשל חוסר בדקות משחק.

 
 
אחיו של הקשר אוהד מנצ'סטר יונייטד והוא לקח ללב את המקרה. פוגבה משחזר: "אחי אמר לי שהוא ממש כועס, אפילו יותר ממני, על כך שלא שיחקתי. הוא אמר לי 'לך, אתה יכול לשחק בקבוצה הזו, בוודאות. אם הם לא רוצים אותך כאן אז לך למקום אחר – הם ייראו'". ב-2011/12 הוא רשם שלוש הופעות ליגה ועוד משחק בליגה האירופית.
 
 
פוגבה סיפר כי אמו תמיד אמרה לו שהוא יחזור ליונייטד, אבל הוא לא התייחס לאמירה שלה ברצינות: "אני שמח שעשיתי זאת. וכשחזרתי – ממש שמחתי לחזור. התחלתי כאן משהו אבל לא סיימתי אותו, והייתי צריך ללכת למקום אחר. אמא תמיד אמרה לי 'אתה תעזוב, אבל יום אחד אתה תחזור'. אתם יודעים איך זה אמהות, היא אמרה לי לא לדאוג ושזה מה שיקרה – וזה מה שקרה".

הציפיות: "חזרתי למקום בו התחלתי ובו פרצתי, למקום בו הכל התחיל בשבילי. הייתי מוכן להגיע לכאן כשחקן בשל ולא כילד מהנוער". עם מרבית המאמנים בקבוצה פוגבה הסתדר להוציא את ז'וזה מוריניו. בשנה שעברה עם מינויו של אולה גונאר סולשיאר הוא כנראה הציג את הכדורגל הטוב ביותר שלו בתקופתו באנגליה.
 
 
הצרפתי, שסיפר בראיון לאתר הרשמי של יונייטד שהוא כבר לא יכול לחכות לחזור למשחקים, אמנם זכה עם הקבוצה בליגה האירופית, במגן הקהילה וגביע הליגה, אך לא הצליח לעמוד בציפיות. את רוב העונה הנוכחית החמיץ בגלל פציעה ורשם שמונה משחקים בלבד. כעת נותר לראות האם יישאר ויעמוד בהבטחה.
 

פוגבה עם מגווייר. כאן כדי להישאר? (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי