סנסציה בדרך? באנגליה לא פוסלים חזרה של אגוארו לארגנטינה

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Laurence Griffiths/Getty Images

ב"מירור" טוענים שאינדפנדיינטה, קבוצת נעוריו של 'קון' שאמר לא פעם כי ישמח לשוב אליה, פתחה במבצע על מנת להשיבו כבר בקיץ הקרוב: "אם יקבל את ההצעה הנכונה, הוא יעזוב"

(גודל טקסט)

אינדפנדיינטה הארגנטינית היא הקבוצה בה סרחיו אגוארו החל את קריירת הבוגרים לפני 16 שנים, ו"קון" מעולם לא הכחיש את רצונו לשוב אליה שלב כזה או אחר. אך לפי הדיווחים היום (שלישי) באנגליה, הקאמבק עשוי לקרות מוקדם מהצפוי. ב"מירור" נטען כי אינדפנדיינטה הגבירה את המאמצים להשבת החלוץ בן ה-31 כבר בקיץ הקרוב ואף פתחה ב"מבצע אגוארו", כלומר תעשה הכל כדי להשלים את המשימה.

הסקורר חתום במנצ'סטר סיטי עד 2021, אך מאמן הקבוצה שהניפה שבע פעמים את גביע הליברטדורס, לוקאס פוסינרי, אשר שיתף פעולה עם אגוארו במדים האדומים באמצע העשור הקודם, התעקש כי לדעתו אגוארו יעזוב אם יקבל את ההצעה הנכונה והבטיח לשמור לו את החולצה מספר 10.

"יש לי קשר מצוין עם 'קון', היינו חברים לקבוצה ואני מכבד מאוד את הקריירה שלו בארגנטינה ובאירופה", אמר פוסינרי לתקשורת בארגנטינה, "אני מקווה שאוכל להתאחד איתו שוב במועדון. צריך להציג בפניו פרויקט מוצלח, שיעטוף אותו היטב. אנחנו מתקדמים בכיוון הזה בתקווה שהוא יוכל לחזור ולשמח את האוהדים האדומים".

אגב, הרצון של אינדפנדיינטה הוא להחזיר שחקן נוסף ששיחק עם אגוארו בתחילת הקריירה וגם בנבחרת ארגנטינה: לוקאס ביגליה בן ה-34, שצפוי לסיים את הקדנציה שלו במילאן בסיום העונה הנוכחית.

אגוארו במדי אינדפנדיינטה (מתוך טוויטר)
אגוארו במדי אינדפנדיינטה (מתוך טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי