צ'לסי קבעה תג מחיר לקאנטה. ענקיות אירופה עוקבות מקרוב

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | KIRK/AFP via Getty Images

בדרך החוצה? הקשר בן ה-29 סבל העונה מפציעות ולא הצליח לשחזר את יכולתו. הבלוז ידרשו 70 מיליון ליש"ט. בארסה עשויה לצרפו יחד עם עסקת קוטיניו. גם פ.ס.ז', יובה וריאל בתמונה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אנגולו קאנטה ביסס את עצמו בשנים האחרונות כאחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם, יש היאמרו גם שהטוב מכולם. הוא היה חלק חשוב מהזכייה של צרפת במונדיאל 2018 והיה היחיד באנגליה שנבחר פעמיים ברציפות לשחקן העונה. אולם העונה הוא חווה ירידה בכושרו ונראה שצ'לסי תהיה מוכנה לוותר עליו.

 
 
לפי העיתון הצרפתי "לאקיפ", הבלוז שמו תג מחיר של 70 מיליון ליש"ט עבור קאנטה, סכום דומה מאוד לשווי השוק שלו (80 מיליון יורו על פי Transfermarket). העונה רשם הקשר 22 הופעות בלבד במדי הבלוז בשל פציעות ונעדר למעלה מחודשיים במצטבר. לפי הדיווחים, ריאל מדריד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן מחזרות אחריו ומוכנות להגיש הצעה.
 
 
נכתב כי הגעתו לבלאנקוס לא תפגע למשל באפשרות לצרף את פול פוגבה. יובה, מצידה, מעוניינת לכלול שחקנים בעסקה כדי להפחית במחירו, ומדובר בין היתר במיראלם פיאניץ', דניאלה רוגאני או אלכסנדר סנדרו.

עוד אופצייה ריאלית היא ברצלונה, לפחות לפי שער מדור הספורט "מונדו דפורטיבו". הכוח של בארסה על היתר הוא הרצון של צ'לסי לצרף את פיליפה קוטיניו. נכתב שבאליפות ספרד מחפשים קשר בעל סגנון משחק זהה, שיוכל להוסיף נמרצות ופיזיות במרכז השדה. "על הכוונת של בארסה", נכתב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי