פרננדש: "הציפיות מפוגבה עצומות, כמו מרונאלדו וממסי"

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

קשר מנצ'סטר יונייטד הגן על חברו לקבוצה: "יש לנו אמון מלא בו ובאיכויות שלו. אולי עכשיו, כשאנחנו בתקופה טובה יותר, תהיה יותר סבלנות כלפיו". במקביל, הצרפתי חשף כי הוא אהד את ארסנל בתור ילד

(גודל טקסט)

ברונו פרננדש עדיין לא הספיק לשחק לצד פול פוגבה במדי מנצ'סטר יונייטד ויש הטוענים שהתאקלמותו המהירה של הפורטוגלי עלולה לזרז את סיום דרכו של הצרפתי, שרשם העונה שבע הופעות פרמיירליג בלבד בגלל פציעה ולא שיחק מאז סוף חודש דצמבר.

למרות העובדה שהם משחקים כמעט באותה משבצת, פרננדש יצא להגנתו של פוגבה. "כשאתה טועה פעם אחת, יש בכדורגל נטייה לשכוח את כל הדברים הטובים שעשית. אתה יכול להיות טוב במשך 34 משחקים, אך תמיד יזכרו לך את המשחק הבודד בו היית פחות טוב", כך סבור הפורטוגלי.

פרננדש ניתח: "עברה על פול תקופה רעה. גם כשהוא שיחק, הקבוצה לא הייתה טובה והציפיות ממנו היו גבוהות מאוד. פול שחקן ברמה עולמית ומנצ'סטר יונייטד שילמה הרבה עבורו, כך שהציפיות ממנו הן בהתאם. כשאתה בסיטואציה כזו, זו נורמלי שאתה לא משחק כמו כוכב על. כולם מצפים מפול כמו שמצפים מרונאלדו ביובנטוס וממסי בברצלונה. יש עליו כל כך הרבה לחץ, כי כולם יודעים שיש לו את האיכויות המתאימות. לנו, כקבוצה, יש אמון מלא בו וביכולות שלו".

על חזרתו הצפויה של פוגבה למגרשים: "הוא התחיל להתאמן איתנו עוד לפני פגרת הקורונה, כך שלדעתי הוא יכול לשוב לשחק ברגע שהכדורגל יחזור. אני חושב שיש לו המון איכויות והוא יכול להוסיף לנו הרבה מאוד דברים. בגלל הניצחונות והתקופה הטובה שלנו, יש אנרגיה חיובית מאוד סביב המועדון, אז אולי כולם כולל האוהדים יהיו מעט יותר סבלניים עם פול".

פוגבה עצמו דיבר בפודקאסט של אוהדי מנצ'סטר יונייטד וגילה כי הוא העריץ דווקא את היריבה המושבעת של השדים האדומים. "כילד, אהדתי את ארסנל בגלל כל השחקנים הצרפתים שהיו בזמנו בקבוצה. אני ואחי עודדנו את את ארסנל, אבל אחי השני תמך במנצ'סטר יונייטד. אהבתי מאוד את תיירי הנרי והוא למעשה היה הסיבה לכך שאהדתי את ארסנל".

פרננדש עם סולשיאר. ישתף בקרוב פעולה עם פוגבה? (Getyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי