קאריוס: "איימו על חיי, התגובות של אנשים ברשת הן לא שפויות"

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Gettyimages

שוער ליברפול לשעבר דיבר ב'בילד' על ההתמודדות מול ההופעה הטראומטית בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד: "התגובות היו מאוד זדוניות, לא יכול להבין מדוע אנשים צוחקים מכך שמישהו חוטף מכה בראש"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ההופעה של לוריס קאריוס בגמר ליגת האלופות בשנת 2018 בקייב, תיזכר לעד כאחת הטרגיות בכל הזמנים. השוער הגרמני אחראי על שני שערים באשמתו הישירה בהפסד 3:1 של ליברפול לריאל מדריד ומיד לאחר מכן הביטחון והמוניטין שלו התדרדרו לרצפה.

קאריוס שעדיין שייך לליברפול ומושאל לבשיקטאש סיפר היום (רביעי) ב'בילד' היכן התמודד מהמפלה: "תאמין לי, למדתי מזה המון! בדיעבד הייתי צריך להתמודד עם זה בצורה אגרסיבית יותר. היה לי זעזוע מוח, לאחר שחטפתי מכה מסרחיו ראמוס, שהגביל את הראייה המרחבית שלי. דבר שהוכח באופן חד משמעותי במחקר מפורט של אחד ממומחי המוח המובילים בעולם".

"בהתחלה שמחתי לגלות את זה, אבל לא רציתי לפרם את זה בעצמי. עם שחרור הבדיקה, התגובות היו מאוד זדוניות. מעולם לא השתמשתי בזה כתירוץ, אבל אני לא יכול להבין מדוע אנשים צוחקים מכך שמישהו סופג מכה קשה בראש".


"זה לא שפוי מה שאנשים עושים במסווה של אנונימיות". לוריס קאריוס (Gettyimages)

קאריוס הוסיף: "שיחקתי בגמר ליגת האלופות כשהייתי בן 24 בלבד. רק מנואל נוייר ומארק אנדרה טר שטגן עשו זאת בגיל צעיר ממני ונראה שכל ההופעות הטובות שלי בעבר איבדו משמעות. אנו השחקנים עומדים בפני עוינות קיצונית באינטרנט. אם תקרא כל הודעה לא תוכל לישון יומיים. זה לא שפוי מה שאנשים עושים במסווה של אנונימיות".

"אתה לא יכול להאשים אוהדים ששורקים בוז לשחק. אתה משלם כסף על הכרטיס וזכותך להיות לא מרוצה. איש מקצוע צריך לדעת לסבול את זה. אבל הקו נחצה כשאתה מקבל איומים על חייך. היו לי כמה כאלה, אבל לקחתי את זה ברצינות. כי אלו היו אנשים שכותבים בעילום שם ואפילו לא מראים את הפנים שלהם בתמונת הפרופיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי