לוקאס מורה: "בטוח שטוטנהאם מקבלת הצעות על קיין בכל עונה"

לוקאס מורה, הארי קיין
לוקאס מורה, הארי קיין | Mike Hewitt/Getty Images

החלוץ האנגלי מחוזר על ידי ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, אך חברו הברזילאי מקווה שימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה: "לא יהיה קל למצוא שחקן ברמתו". על נגיף הקורונה: "אולי גם אני נדבקתי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

 צל מגפת הקורונה, כלי התקשורת בממלכה מתעסקים בעיקר סביב עתידו המקצועי של הארי קיין. בעוד מאמנה לשעבר של ספרס, הארי רדנאפ המליץ לחלוץ לשקול הצעות מריאל מדריד ומברצלונה, לוקאס מורה חברו של קיין לקבוצה מקווה שימשיך ללבוש את המדים הלבנים של הקבוצה מצפון לונדון.

"כמובן שזה לא תלוי בי, אבל כמובן שאני רוצה לשחק עם קיין גם בעונה הבאה", אמר מורה ל'סקיי ספורט' והוסיף: "קשה לדבר על העתיד כי זו החלטה אישית שלו ואני בטוח שטוטנהאם מקבלת בכל עונה הצעות על קיין. הוא מאוד חשוב לקבוצה ולא יהיה קל למצוא שחקן ברמתו. כולם יודעים מה החשיבות שלו, הוא כובש כמעט בכל משחק ואני בטוח שגם ז'וזה מוריניו רוצה לשמור עליו".

על אימוניו של ז'וזה מוריניו במהלך נגיף הקורונה אמר מורה: "אכפת לו מאוד מהכושר שלנו. הוא אוהב כדורגל, אימונים ואני חושב שהוא דואג שכולם ישמרו על כושר. מוריניו הולך כל יום למרכז ההדרכה עם כל הצוות המקצועי ואנחנו רוצים את ההנחיות באפליקציה המקוונת בכל יום בשעה 11 בבוקר. האימון בדרך כלל קשה, אבל זה טוב כי אנחנו לא יודעים מתי נחזור וצריך להיות מוכנים".


"אכפת לו מאוד מהכושר שלנו". ז'וזה מוריניו (Laurence Griffiths/Getty Images)

ואם מדברים על חזרה לשגרה, נראה שמורה עדיין חושש לשוב למגרשים: "אם להיות כן, אני עדיין לא בטוח מה הדבר הכי טוב לעשות. אולי יש לי את הנגיף למרות שאין לי תסמינים וכך אוכל להדביק את כל הקבוצה. אני מאוד אוהב כדורגל, לשגרה, לכל החבורים. המשחקים מול היציעים המלאים חסרים לי מאוד ואני באמת מקווה לחזור בקרוב. אבל החיים ובריאות האזרחים חשובים הרבה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי