איזה פספוס: כך בוטלה העברתו של וארדי לארסנל ברגע האחרון

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Clive Rose / Staff

לאחר שהוליך את לסטר לאליפות היסטורית, התותחנים רצו לצרף את החלוץ. דיק לאו, האחראי על הרכש, סיפר: "הכל סוכם, הוא הגיע לביתו של ונגר יחד עם אשתו, ישב מולו על הספה ואז עזב"

קבוצות: לסטר ארסנל
(גודל טקסט)

בעונת 2015/16 הוליך ג'יימס וארדי את לסטר לאליפות היסטורית. ארסנל הייתה זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי והעברתו כבר נסגרה. אלא שכידוע לכם, החלוץ האנגלי המשיך להרעיד רשתות במדי השועלים. דיק לאו, שהיה אחראי על שחקני הרכש של התותחנים, חשף את פניית הפרסה של וארדי ברגע האחרון.

 
 
"העסקה עם לסטר נחתמה, השחקן הסכים לתנאי המשא ומתן מול המועדון שלנו", אמר לאו בראיון ל"אתלטיק". מעבר לכך, לאו סיפר כי השחקן אפילו הגיע לביתו של ארסן ונגר יחד עם אשתו. "הוא ישב על הספה מול ארסן – ואז הוא עזב".
 
 
מה קרה בהמשך? "בדרכו חזרה ללסטר, קיבלתי שיחת טלפון מהשחקן עצמו שאומר שהוא רוצה לחשוב על זה בן לילה", סיפר לאו שהוסיף: "בשלב הזה הבנתי שמדובר בחדשות רעות מאוד".

וארדי. הבריז לוונגר ברגע האחרון (Michael Regan/Getty Images)
 

 
בזמן שהחלוץ בחר להישאר בלסטר ולבסס את מעמדו, ארסנל, שהייתה אמורה לשלם 20 מיליון ליש"ט על החלוץ – חיפשה פיתרון אחרון. לוקאס פרס מדפורטיבו לה קורוניה הצטרף בתמורה ל-17 מיליון ליש"ט, אך הוא נכשל טוטאלית וכבש שער בודד ב-11 משחקי ליגה. הוא חזר ללה קורוניה בהשאלה ונמכר במחיר הפסד לווסטהאם (עשרה מיליון ליש"ט).
 
 
החלוץ בן ה-33 מוליך את טבלת המבקיעים בפרמיירליג עם 19 כיבושים ב-26 הופעות בלבד. בשלוש העונות לאחר המקרה, התותחנים סיימו מעל לסטר, ונראה שהעונה זה לא יקרה. אוהדי התותחנים היו יכולים רק לחלום על תפוקה דומה מניקולא פפה, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון, שלא הצליח להשתלב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי