מחפשים עבודה? מנצ'סטר יונייטד מציעה מאה אלף ליש"ט לשנה

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

השדים האדומים מחפשים אוהד שרוף שהוא גם אנליטי, מאורגן ויצירתי מספיק בשביל לנהל את הרשתות החבריות של המועדון. אחת המטרות: לסייע לשחקנים העשירים לצייץ בצורה רגישה בזמן משבר הקורונה

(גודל טקסט)

אוהדים את מנצ'סטר יונייטד, אובססיביים לנתונים ומגדירים את עצמכם בתור אנשים שחושבים מחוץ לקופסה? אם כן, המשרה הזו תפורה עליכם: השדים האדומים מחפשים אוהד שרוף שינהל את הרשתות החברתיות של המועדון תמורת שכר עצום של 100 אלף ליש"ט לעונה (כ-450 אלף שקל).

יונייטד מחפשת מישהו שיקדם את המועדון ויגדיל את החשיפה שלו באינסטגרם ובטוויטר. במקביל, העובד החדש יסייע לשחקנים שמרוויחים לא מעט כסף ויסביר להם כיצד עליהם להיות יותר רגישים למצב במהלך תקופת הקורונה, שמאופיינת בחוסר יציבות כלכלית עבור רבים מאוהדי הקבוצה שאיבדו את עבודתם וחוששים לגבי עתידם.

על כתפיו של ראש המדיה החדש תוטל אחריות גדולה. ליונייטד, אחת הקבוצות הגדולות בעולם, יש מעל מיליארד אוהדים ברחבי העולם. למרות זאת, לשדים האדומים יש "רק" 21.7 מיליון עוקבים בטוויטר ו-35.1 מיליון באינסטגרם – מספרים אותם הם שואפים להגדיל.

על המועמד להיות אובססיבי לנתונים, אך באותה נשימה גם אדם יצירתי שמסוגל להבין תרבויות שונות ויודע להתחבר לצעירים בדרכים חדשות, מגוונות ומעניינות. כמובן שהאדם שייבחר יצטרף לצוות המדיה הקיים של המועדון, שמורכב מעשרות עובדים. ממנצ'סטר יונייטד נמסר: "זוהי הזדמנות ייחודית עבור אדם אנליטי, מאורגן ויצירתי להוביל את אחד מתיקי המדיה החברתית הגדולים והממותגים ביותר בעולם".


מוכנים שזה יהיה המשרד שלכם לשנה הקרובה? (Gettyimages)

עוד באותו נושא: ליגה אנגלית (פרמיירליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי