"רק שלושה מועדונים בפרמיירליג יוכלו לבזבז כסף בקיץ הקרוב"

ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה
ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

דמיאן קומולי, מנהל מקצועי בטוטנהאם ובליברפול בעבר, טען כי חלון ההעברות צפוי להיות דל בפעילות בעקבות משבר הקורונה: "אולי נראה טריידים והשאלות, פחות פעולות שכרוכות בתשלום"

(גודל טקסט)

רק שלושה מועדונים בפרמיירליג יוכלו לבזבז כסף בחלון ההעברות הקרוב – כך טען היום (ראשון) דמיאן קומולי, לשעבר מנהל מקצועי בליברפול ובטוטנהאם, בראיון ל"סקיי". קומולי, שהיה אחראי גם על נושא הרכש באותם מועדונים, בין השאר, מאמין כי בקיץ הקרוב צפוי לנו "חלון מאוד שונה", זאת לאור ההשלכות הכלכליות של מגיפת הקורונה.

"אחד הסוכנים אמר לי לפני כמה ימים, שלמעשה יש רק שלושה מועדונים בפרמיירליג שיהיו מסוגלים לבזבז בקיץ הקרוב", אמר קומולי. "אני לא יודע אם זה מדויק, אבל כשסוכנים אומרים דברים כאלה זה בדרך כלל מבוסס על מידע. אנחנו עלולים לראות פעילות מועטה בגזרת ההעברות, מעט מאוד כסף יהיה זמין לרכש".

אז אילו תנועות כן נראה בחלון ההעברות? "אולי טריידים והשאלות", המשיך קומולי בתחזית, "ואני חושב שנראה ירידה משמעותית בסכומי ההעברות ובפעילות בחלון, לפחות פעולות הכרוכות בתשלום. ככל שהמשבר יימשך, יותר מועדונים יהיו במצב כלכלי קשה. הדבר הראשון שייפגע הוא שכר השחקנים והשני הם סכומי ההעברה".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, כבר הבהיר בפני "סקיי" כי הוא בטוח שהקבוצה שלו תהיה פעילה בקיץ הקרוב, כאשר המטרה העיקרית שלה היא לצרף את ג'יידון סאנצ'ו, כוכבה של בורוסיה דורטמונד.

סולשיאר. אותו המשבר לא מדאיג (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)
סולשיאר. אותו המשבר לא מדאיג (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי