בלם קריסטל פאלאס: "סירבתי לברצלונה, ארסנל ובאיירן מינכן"

ממאדו סאקו
ממאדו סאקו | Dan Istitene/Getty Images

ממאדו סאקו דיבר על החיזורים מצד קבוצות הפאר כששיחק בפריז סן ז'רמן וסיפר מדוע בחר בליברפול: "תמיד חלמתי להיות שם, התמזל מזלי ושיחקתי עם סוארס, קוטיניו וג'רארד". וגם: השאיפות לעתיד

(גודל טקסט)

עוד הרבה לפני עידן הכסף של פריז סן ז'רמן, הבלם הצרפתי ממאדו סאקו סומן כשחקן העתיד של המועדון וב-2007 הפך לקפטן הצעיר ביותר בתולדות הליגה הצרפתית, לאחר ענד את הסרט בגיל 17 בלבד.

לכן אין זה מפתיע סאקו משך עניין מצד המועדונים הגדולים באירופה. ברצלונה, באיירן מינכן וארסנל רצו לצרף את הכישרון הצרפתי-סנגלי, אך הבלם בחר בשנת 2013 לחתום בליברפול: "תמיד חלמתי לשחק שם, יש לקבוצה הזאת היסטוריה מדהימה". סיפר סאקו בראיון: "היה לי מזל שיכולתי לשחק ארבע שנים באנפילד, שם פגשתי שחקנים גדולים כמו לואיס סוארס, פיליפה קוטיניו וסטיבן ג'רארד".

הבלם התחיל את הקדנציה באנגליה בצורה נפלאה, אך שערוריית סמים בשנת 2016 גרמה להשעייתו מליברפול ולמכירתו לקריסטל פאלאס בינואר 2017, ומאז הקריירה שלו בנסיגה מתמדת.


עזב את ליברפול אחרי שערוריית סמים. ממאדו סאקו (Ian Walton/Getty Images)

כעת כשהוא כבר בן 30 סאקו עדיין מאמין שיוכל לחזור ללבוש את המדים של נבחרת צרפת במשחק רשמי לראשונה מאז מונדיאל 2014: "טוב לי בלונדון ורוצה לקבל את תשומת ליבו של מאמן נבחרת צרפת, דדיה דשאן. אני יודע שיש לנבחרת הרבה בלמים טובים, אבל אני מאמין בעצמי וחולם לשחק ביורו 2021".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי