כדורגל, מפגשים ושטיפת רכב: שחקני ארסנל הפרו את הנחיות הסגר

שחקני ארסנל
שחקני ארסנל | Julian Finney/Getty Images

מבוכה גדולה לתותחנים: לא פחות מארבעה שחקני הקבוצה - לקאזט, ג'אקה, לואיז ופפה, לא היו מסוגלים להישאר בבתים ולאחר שתמונותיהם הופצו הם ננזפו על ידי המועדון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בעת משבר הקורונה יש כאלה שאינם מצליחים להתמודד עם ההסגר. מרבית המקרים נרשמו עד עתה באנגליה. טוטנהאם הייתה הראשונה שטעתה, בין היתר בגלל המאמן ז'וזה מוריניו שהתנצל על מעשיו (ואתמול עשו זאת שוב – סרג' אורייה ומוסא סיסוקו), וכעת הגיע תורם של שחקני ארסנל

 
באנגליה דווח כי דויד לואיז, אלכסנדר לקאזטף ניקולא פפה וגראניט ג'אקה לא נשמענו להנחיות וכבר זכו לשיחת נזיפה מהמועדון (מה שאושר על ידי "סקיי ספורטס") לאחר שהתגלו תמונות וסרטונים שלהם מסתובבים בחוץ. "הזכרנו להם את חשיבות של מילוי ההנחיות, זה היה ממש לא בסדר, אנחנו מודאגים", נמסר מהמועדון.
 
 
פפה, שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון, צולם כשהוא משחק כדורגל עם חברים בצפון לונדון. נטען כי בני המשפחה שלו גילו זאת וכעסו עליו. ג'אקה ולואיס נפגשו בפארק באזור סאותג'ייט ונראו קרובים, ואילו לקאזט צולם כשהוא מטפל ברכבו.

העניין כמובן הביא לביקורת ציבורית. עובר אורח אמר ל"סאן" בנושא: "הופתעתי לראות את השחקנים קרובים. וניקוי מוכניות הוא לא טיול חיוני בחוץ". תושב לונדון שהבחין בשני שחקני ארסנל הביע כעס: "למה להם יש כלל אחד ולנו יש חוק אחר?".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי