ברגקאמפ וקומאן מעוניינים לרכוש קבוצה באנגליה

רונלד קומאן
רונלד קומאן | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

חלוץ העבר, יחד עם חמישה שותפים, ביניהם מאמן הולנד ושמות גדולים אחרים כמו קאוט ולארסון, רוצה לנצל את המשבר הכלכלי "הם מוכנים לשלם ממיטב כספם", נכתב ב"מירור". ינסן, "המוח" מאחורי הפרויקט אישר את העניין

(גודל טקסט)

הכדורגל העולמי ספג מכה אנושה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשבתת הענף קרוב לחודשיים, אך יש כאלה שרואים בו הזדמנות גדולה. דניס ברגקאמפ, כוכב העבר ההולנדי של ארסנל, מוביל חבורה של שחקני עבר במטרה לרכוש מועדון אנגלי, כך לפי "מירור".

ברגקאמפ איחד כוחות יחד עם מאמן דרבי קאונטי כיום, פיליפ קוקו, דירק קאוט אקס ליברפול, רונלד קומאן מאמן נבחרת הולנד וכן אגדת סלטיק, הנריק לארסון "במטרה לפרוץ לשוק". סוכן העל ההולנדי, רוב ינסן, מנהל חברת הענק "וסרמן מדיה גרופי", הוא המוח העסקי מאחורי הפרויקט. שוווי החברה מוערך בכ-3.2 מיליארד ליש"ט.

ינסן אישר: "אנחנו בחדר ההמתנה כמו שאומרים. במשבר הזה המחיר יופחת. בשנה שעברה היינו מאוד קרובים לעסקה. אני לא אגיד באיזה מועדון זה היה, אבל ברגע האחרון משקיע זר עקף אותנו וזה היה מאכזב".

נכתב כי ינסן (54) הוא בעל נוכחות גדולה וחלק מהשוק כבר 25 שנה, הוא ייצג את כל שותפיו העסקיים הפוטנציאליים כשהיו בשיא תהילתם. "כל השישה הם בעלי ניסיון גדול בכדורגל האנגלי והם מוכנים לבזבז ממיטב כספם כדי להגשים את החלום הבא שלהם", נכתב. ברגקאמפ, אגב, לא היה מעורב בכדורגל מאז שעזב את צוות האימון של אייאקס בדצמבר 2017 והסתכסך עם אדווין ואן דר סאר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי