תרד מעומר אצילי? פנרבחצ'ה פועלת לצירוף מסוט אוזיל

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Michael Regan/Getty Images

ארון איליאלי, חברו הטוב של קשר ארסנל, חשף כי הקבוצה הטורקית היא המועמדת הבכירה לצרפו: "אני לא יכול למסור יותר פרטים, אבל אני יודע שנשיא המועדון עובד קשה"

(גודל טקסט)

האם פנרבחצ'ה תרד מעומר אצילי? לאחרונה נכתב כי שחקן הכנף של מכבי ת"א נמצא על הכוונת, אך על פי דיווח שפורסם הערב (שני) באנגליה, מועדון הפאר מאיסטנבול פועל להחתמת מסוט אוזיל מארסנל. לפי אחד מחבריו של הקשר, שצוטט בכתבה, הקבוצה הטורקית היא הפייבוריטית לצרפו והמהלך עשוי לקרום עור וגידים ממש בקרוב.

ארון איליאלי, חברו של אוזיל שהוא גם מגיש טלווזיה בטורקיה ואוהד מושבע של פנרבחצ'ה, סיפר שמתנהלים מגעים להחתמתו: "אני מקבל המון שאלות בנוגע לעתידו של מסוט. אני מאמין שדברים טובים יקרו בקרוב. אני לא יכול למסור יותר מידי פרטים, אבל אני יודע שנשיא המועדון עובד קשה למען השלמת המהלך. ברגע שלא יהיה לאוזיל חוזה בארסנל, הקבוצה המועדפת מבחינתו תהיה פנרבחצ'ה. רציתי לספר לכם מה קורה ולפרט יותר, אבל בשלב אני לא יכול לומר שום דבר. אנחנו נדבר על כך בבוא העת".

לאוזיל בן ה-31 יש חוזה על סך כ-350 אלף ליש"ט לשבוע עד קיץ 2021 בארסנל, שהייתה שמחה להיפטר משכרו הגבוה לפני משבר הקורונה ובוודאי שאחריו. עוד נטען כי הקשר אמר לאחרונה לאמא שלו שהוא מעוניין לשחק בפנרבחצ'ה, שכידוע ניסתה לצרפו מספר רב של פעמים במהלך השנים האחרונות.

אוזיל, בכיר המשתכרים במועדון, אמנם חזר לתמונת ההרכב תחת מיקל ארטטה, אולם בשנה וחצי האחרונות מצא את עצמו מבלה בעיקר על הספסל ואפילו ביציע. גם כשארסנל קיוותה להצליח להשתחרר מחוזהו, הוא סירב בתוקף וסוכנו לא אחת הצהיר על כך שהוא מעוניין לסיים את חוזהו בלונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי