אברה חשף: "רונאלדו ובייל היו סגורים אצלנו ב-99%"

גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו
גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מגן העבר של יונייטד סיפר כי פרגוסון הבטיח לו שלא יפרוש: "אני זקוק להם כדי לזכות בצ'מפיונס, אמשיך עוד עשור". ומה קרה בסוף" המנג'ר האגדי התנצל שעזב: "אשתי צריכה אותי". הצרפתי טוען שכריסטיאנו אישר זאת

(גודל טקסט)

מאז עונת 2012/13 מנצ'סטר יונייטד מחפשת את עצמה. אלכס פרגוסון הגדול נפרד עם זכייה באליפות אנגליה ומאז המועדון התדרדר. מגן העבר של השדים האדומים, פטריס אברה, חשף היום (שלישי) בשיחה בפודקאסט של מנצ'סטר יונייטד, כיצד ההיסטוריה הייתה יכולה להשתנות מקצה לקצה.

 
כשנשאל על הרגע הקשה ביותר בקריירה שלו טען שמדובר בעזיבתו של פרגוסון. "שאלתי אותו אחרי גל השמועות שהיה האם הוא ממשיך או עוזב אותנו", מספר אברה. "הוא אמר לי 'פטריס, לעולם לא אפרוש. אהיה כאן בעוד עשר שנים".
 
 
לא רק זה. המאמן סיפר חדשות גדולות: "אני אשאר, ואני משוכנע ב-99% שבעונה הבאה כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל ישחקו כאן. אני זקוק רק לשניהם ואז נוכל לזכות שוב בליגת האלופות". אברה טען שהוא שוחח עם רונאלדו על העניין והפורטוגלי אישר את הדברים. "הוא אישר לבוס שהוא חוזר", נטען.

אלכס פרגוסון. עזיבתו שינתה הכל (Richard Heathcote/Getty Images)
 

 
אז מה קרה בסוף? פרגוסון עזב בשל לחץ של אשתו. אברה סיפר: "הגענו למתחם האימונים. ראיתי המון מצלמות והבנתי שמשהו לא בסדר. אולי מישהו בצרות. ואז פרגוסון הגיע כדי לדבר עם כולם, ואלה אף פעם לא חדשות טובות".

פרגוסון הודיע שהוא עוזב: "אני ממש מצטער. אנשים סיפרו שאני פורש עוד לפני שהודעתי על כך. אני עוזב כי אשתי צריכה אותי". פרגוסון התנצל בפני רובין ואן פרסי ושינג'י קגוואה כי הוא היה זה שצירף אותם". את ההמשך כולנו מכירים. רונאלדו נשאר בריאל מדריד ובייל הצטרף אליו אחרי העברת ענק מטוטנהאם, בדרך לרצף זכיות מרשים בליגת האלופות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי