"השלטון של כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי הגיע לקיצו"

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | AFP Contributor / Contributor

ארסן ונגר, מאמן ארסנל בעבר, כבר סימן יורשים לשני כוכבי הענק. בראיון באנגליה הוא מדבר גם על הנבחרת המקומית ומסביר את הסיבות לכישלון הגדול בתקופתו השנייה בתותחנים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אין ספק שהעשור האחרון היה שייך לליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו שכבשו אינספור שערים, קטפו תארים ופרסים אישיים והוציאו כל סופרלטיב אפשרי מאוהדי הכדורגל. על אף שהשניים עדיין משחקים מצוין, ארסן ונגר, מאמן ארסנל בעבר, טוען ששלטון המלכות שלהם הגיע לסיום וסימן יורשים עתידיים.

 
 
"מעולם לא ראינו שחקנים כאלה שיכולים להיות יצירתיים לחלוטין בכל מצב. ועכשיו, בערך, זמנם מגיע לקיצו, הם די בקו הסיום", טען ונגר. "היורש עשוי להיות קיליאן אמבפה, וכמובן גם שניימאר בסביבה", הכריז.  רונאלדו העונה כבש 25 שערים ב-32 הופעות והבקיע ב-11 מחזורי ליגה רצופים עד לפגרת הקורונה הכפויה, בעוד מסי מוליך את טבלת הכיבושים והבישולים בספרד על אף שסבל מפציעות.
 
 
אונאי אמרי, שאימן את אמבפה בפ.ס.ז', דווקא לא מיהר לספק הצהרות כשבראיון ל"אס" אמר: "אני לא יודע אם הוא יזכה בכדור הזהב. בהחלט הוא בגיל המתאים ומוכשר מאוד, אבל לא הייתי רוצה להיות נחרץ. כמובן שיש לו את היכולת לסמן עידן במדריד".

מסי ורונאלדו. מה הם חושבים על דבריו של ונגר? (Gettyimages)

 
 
הצרפתי חילק שבחים לנבחרת אנגליה: "אני מאוד מאמין בנבחרת הזו. הם מצליחים מאוד ברמת הנוער. הם עשו מונדיאל טוב עם גארת' סאותגייט. אני חושב שיש להם סיכוי ביורו הקרוב ומקווה שיצליחו".
 
 
כמו כן התייחס גם לסיבות לכישלון של ארסנל במחצית השנייה של תקופתו במועדון – עזיבת הייבורי: "רצינו ליצור אותו דבר כמו הייבורי אבל הנשמה שלנו, כך אני מרגיש – נשארה שם. לעולם לא יכולנו ליצור משהו חדש, זו לא הייתה אותה אווירה. מבחינתי, הייבורי קשור לאהבה. היחס של האוהדים היה נפלא, משחקי הכדורגל שלקחתי בהם חלק היו יוצאי דופן. עברנו ממשפחה למחלקת עסקים". עוד הוסיף: "המועדון בנשמה שלי וכך זה יישאר. בסופו של דבר אתה לא מסתכל רק על כמה ניצחת והפסדת, אני גאה בגישה ועל כך ששירתי את הקבוצה בנאמנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי