מנצ'סטר סיטי תזכה את המנויים על משחקי הבית שנותרו לעונה

אוהדי מנצ'סטר סיטי
אוהדי מנצ'סטר סיטי | Michael Regan/Getty Images

התכולים יחזירו לאוהדים את כספם עבור שישה משחקי בית שצפויים להתקיים באיתיחאד ללא קהל. המשטרה המקומית מודאגת מהמפגש עם ליברפול. וגם: לאחר שניסיונה הראשון נדחה, באיירן תגיש הצעה נוספת על סאנה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי פרסמה היום (רביעי) הודעה רשמית ובה בישרה על כוונתה לזכות את מנוייה על משחקי הבית שנותרו לעונה הנוכחית, שצפויה להתחדש אך ללא היתר לכניסת קהל לאצטדיונים. בשלב הזה, הפרמיירליג אמורה לשוב לפעילות ב-1 ביוני, כאשר לתכולים נותרו שישה משחקים באיתיחאד.

בנוסף, המועדון הבהיר כי מכירת המנויים לעונת 2020/21 תחל רק לאחר שיתבהר האם יוטלו הגבלות כאלה ואחרות על כניסת אוהדים למגרשים בעונה הבאה. סיטי צפויה לקיים את משחקי הבית שלה באיתיחאד, לאחר שמנכ"ל הפרמיירליג אמר כי כל 20 הקבוצות בליגה התנגדו להצעה לשחק במגרשים ניטרליים.

בין המשחקים שנותרו לקבוצה של פפ גווארדיולה מתוכנן גם ביקור של ליברפול במנצ'סטר, כאשר המייטי רדס אף עשויים לחגוג אליפות ראשונה מזה 30 שנה באותו מפגש. באנגליה חוששים מאפשרות שאוהדים יגיעו לאצטדיונים למרות איסור הכניסה, ובמשטרת מנצ'סטר סימנו את המשחק המדובר כאחד שמעורר דאגה מהבחינה הזו.

אגוארו ורוברטסון. המשחק בין סיטי לליברפול מעורר חששות (Laurence Griffiths/Getty Images)
אגוארו ורוברטסון. המשחק בין סיטי לליברפול מעורר חששות (Laurence Griffiths/Getty Images)

בנושא אחר, ב"טלגרף" הבריטי נכתב כי לאחר שמנצ'סטר סיטי דחתה הצעה של 40 מיליון יורו עבור לירוי סאנה, באיירן מינכן מינכן מתכננת להגיש הצעה נוספת על סך 56 מיליון יורו. לאחרונה דווח כי אלופת גרמניה שואפת להשלים את העסקה בסכום שלא יעלה על 60 מיליון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי