שחקן יונייטד מפתיע: "בקהאם אוברייטד. קאריק עדיין יכול לשחק"

מייקל קאריק, דיוויד בקהאם
מייקל קאריק, דיוויד בקהאם | Ben Radford/Getty Images

לוק שואו פרגן באתר הרשמי לעוזר המאמן הנוכחי של השדים האדומים: "הוא השחקן הכי אנדרייטד בתולדות נבחרת אנגליה, ממה שאני רואה באימונים - הוא יכול להיות גם היום בפרמיירליג"

(גודל טקסט)

מייקל קאריק נחשב לאחד מהרכישות הגדולות של סיר אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. הקשר האנגלי הגיע לשדים האדומים מטוטנהאם ב-2006 תמורת 25 מיליון ליש"ט והוביל את הקבוצה להצלחות רבות לפני שתלה את הנעליים בשנת 2018 ומיד הצטרף לצוות המקצועי של הקבוצה לתפקיד עוזר המאמן.

מגן מנצ'סטר יונייטד בהווה, לוק שואו ששיתף פעולה עם הקשר במשך ארבע שנים, הרעיף שבחים ליכולות של קאריק באתר הרשמי של הקבוצה ומאמין שגם היום, שנתיים אחרי שתלה את נעליו, הוא יוכל להשתלב בפרמיירליג.

"לפי דעתי דיוויד בקהאם הוא קצת אוברייטד, והשחקן שלדעתי הכי בלט בקבוצה הוא מייקל קאריק. אני חושב שלא רק עבור יונייטד – הוא השחקן הכי אנדרייטד גם בנבחרת אנגליה. כשהצטרפתי לקבוצה, הוא היה כבר שחקן מבוגר, ועדיין היה איכותי מאוד. גם עכשיו אתה רואה את זה".


"עדיין יכול לשחק בפרמיירליג". מייקל קאריק (Gettyimages)

"אני באמת מאמין שהוא עדיין יכול לשחק בפרמיירליג, על סמך מה שאני רואה ממנו באימונים. אני לא חושב שהוא קיבל את ההכרה שהגיעה לו וכשאנשים מסתכלים אחורה על השחקנים החשובים בקבוצה ורואה את כמות התארים שזכה בהם, מבינים שהוא היה דמות מפתח בקבוצה ההיא".

מייקל קאריק לבש את החולצה של מנצ'סטר יונייטד 464 פעמים בכל המסגרות והיה שותף לזכייה בחמש אליפויות, גביע אנגלי אחד, שלושה גביעי ליגה, ליגת האלופות ובגביע האירופי. בנבחרת אנגליה שיחק 34 פעמים והשתתף רק פעם אחת בטורניר גדול – מונדיאל 2006.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי