אמרי: "אוזיל לא היה מחויב, השחקנים לא רצו שיהיה הקפטן"

אונאי אמרי, מסוט אוזיל
אונאי אמרי, מסוט אוזיל | Gettyimages

מנג'ר ארסנל לשעבר ביקר בראיון את הקשר הגרמני: "יש לי תמיד העדפה לשחקנים מהסגנון שלו, אבל הוא לא רצה מספיק. אחרי ההפסד בגמר הליגה האירופית הוא היה היחיד שלא רצה לדבר איתי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

מאמן ארסנל לשעבר, אונאי אמרי ספג אכזבות רבות בקדנציה הקצרה בצפון לונדון, אבל כנראה הגדולה מכולן הייתה קשורה למסוט אוזיל. הקשר הגרמני סובל מירידה מתמדת מאז מונדיאל 2018 ברוסיה ולמרות שקיבל לא מעט הזדמנויות תחת המנג'ר הספרדי, תרומתו ההתקפית הייתה דלה יחסית לשנים עברו, אך דווקא הגישה השלילית הייתה זאת שתפסה את הכותרות.

אמרי הרחיב על כך בראיון ל'דיילי מייל': "בסופו של דבר הוא צריך להסתכל על עצמו ועל המחויבות שלו. ניסיתי כמיטב יכולתי לעזור לאוזיל. אני תמיד מעדיף את השחקנים היצירתיים והכישרוניים ולצידי הם תמיד היו בשיאם".

"אבל היחס שלו ורמת המחויבות, לא הספיקו. אני רציתי שאוזיל יהיה אחד הקפטנים, אבל בחדר ההלבשה לא רצו שיקבל את הסרט. רמת המחויבות שלו היא לא הייתה של מישהו שמגיע לו להיות קפטן וזה לא מה שאני החלטתי, אלא מה שחקנים רצו".

מנג'ר התותחנים לשעבר נתן את גמר הליגה האירופית, בו הובסה ארסנל 4:1 על ידי צ'לסי כדוגמה להתנהגותו: "במשחק הוא דווקא הראה מחויבות, אבל אחרי שחזרנו ללונדון היו לי פגישות עם כל השחקנים במשך חצי שעה ורק אוזיל לא רצה לבוא, אני עדיין לא מבין למה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי