מסתמן: הפרמיירליג תשוב לפעילות רק בסוף חודש יוני

וויליאן
וויליאן | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

לקראת ההצבעה שבסיומה צפוי להתקבל האישור הרשמי לחזרת הליגה האנגלית, סיפר וויליאן שמרבית השחקנים חוששים ועל כן ייתכן שהכדורגל בממלכה ישוב באיחור לעומת מדינות אחרות, בניגוד לתכנון המקורי

(גודל טקסט)

אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, מחר (שני) 20 בעלי המועדונים בפרמיירליג יתכנסו ויערכו הצבעה שבסופה תתקבל ההחלטה הרשמית אם לחדש את עונת 2019/20. כידוע, כפי שכתבנו לא אחת לאורך השבועות האחרונים, הצפי הוא שברוב קולות תתקבל ההחלטה לחדש את העונה – דרוש רוב של 14 מתוך 20 קבוצות כדי שהדבר יהפוך לרשמי – אולם למרות זאת, ייתכן שהליגה האנגלית תחזור רק בסוף חודש יוני.

באנגליה מעריכים כעת כי למרות הרצון לחדש את העונה בעוד חודש, ב-12.6, התנגדות השחקנים תוביל לכך שהעונה תצא לדרך רק בסוף חודש יוני, ייתכן אף רק שב-26.6, מהליגות האחרונות באירופה שישובו. המכשול העיקרי שעוד מציב בסימן שאלה קטן את האפשרות שהעונה לא תחודש הוא חשש השחקנים.

בשבוע האחרון היו אלה טרוי דיני מווטפורד ודני רוז מניוקאסל שהביעו חשש ואף רמזו בין השורות שיסרבו לשוב לשחק אם תתקבל ההחלטה לחדש את העונה, אבל היום (ראשון) גם וויליאן, הברזילאי של צ'לסי שיעזוב את לונדון בתום העונה, הצהיר שלא מדובר בבודדים בלבד שמתנגדים לחידוש הליגה.

בבריטניה, אליה הנגיף הגיע אחרי מדינות כמו ספרד ואיטליה, כבר אובחנו מעל 240 אלף חולים ומעל 34,000 הלכו לעולמם בטרם עת, וגם בסוף השבוע נרשמו אלפי חולים חדשים, ומכאן החשש של רבים משחקני הפרמיירליג לחזור, כפי שטוען וויליאן: "בכנות, ממה שאני רואה, להמון שחקנים – הייתי אומר הרוב – לא נוח עם הסיטואציה הזו, עם הרעיון שנחזור לשחק עכשיו.

"אנחנו מאוד רוצים לחזור", הבהיר וויליאן, אך סייג, "אנחנו מתגעגעים לכר הדשא ורוצים לשחק, אבל צריכים לחכות שיהיו תנאים נוחים יותר. זו גם הסיבה שהשחקנים חושבים שצריך לחזור לשחק, אבל רק כשזה יהיה בטוח. אנחנו בצ'לסי שומרים על קשר דרך האינטרנט, היו לנו מספר מפגשים ולמפארד העביר לנו את התוכניות של הפרמיירליג. אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה, אנחנו מחכים לעדכונים על הצעדים הבאים ובתקווה שנדע הכל בימים הקרובים".


עלי ואגוארו (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי