הפרמיירליג אישרו: מתוך 748 בדיקות, שישה אובחנו כחולי קורונה

פרמיירליג
פרמיירליג | Catherine Ivill/Getty Images

בבדיקות שנערכו לכל השחקנים ואנשי הצוות בליגה , שישה אובחנו כנושאי הנגיף ייכנסו לבידוד של שבוע באופן מיידי. באנגליה מקווים לחדש את הליגה בחודש הבא

(גודל טקסט)

בפרמיירליג אישרו: אובחנו שישה נושאי נגיף הקורונה מתוך 748 בדיקות שנערכו אמש (שני) לכל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי בליגת הכדורגל הטובה בעולם. חולי הקורונה מגיעים משלושה מועדונים, שזהותם טרם נחשפה באנגליה.

כחלק מהמאמץ של האנגלים לחדש את העונה, נערכו בדיקות לכל אנשי הצות והשחקנים בליגה, לאחר ההכרזה אמש על החזרת הקבוצות לאימונים. בהודעה הרשמית של הליגה נכתב: "הנהלת הפרמיירליג מאשרת כי בבדיקות שנערכו ב-17,18 למאי על 748 שחקנים ואנשי צוות בליגה, שישה אובחנו כנושאי הנגיף משלושה מועדונים שונים. נושאי הנגיף ייכנסו לבידוד של שבוע באופן מיידי".

עוד נכתב: "הליגה האנגלית מספקת את המידע הזה על מנת לשמור על התחרותיות והיושרה. זהות המועדונים ונושאי הנגיף יישארו דיסקרטיים לאור הסיבות המשפטיות". כזכור הפרמיירליג נעצרה בחודש מרץ האחרון לנוכח ההתפשטות של נגיף הקורונה. הצפי הנוכחי לחזרה למגרשים הוא ב-12 ביוני, בתקווה שלא יתגלו מקרים נוספים. בדומה למודל הגרמני והישראלי, המשחקים ישוחקו ללא קהל. 

"אנחנו בודקים את האפשרות להביא בדיקות וצוות משלנו, שיבדוק את מגרשי האימונים והתנהלות הקבוצות". אמר יו"ר הפרמיירליג, ריצ'ארד גארליק לעיתונאים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי