שחקנים מתלוננים: הכדורים עוברים חיטוי והופכים לדביקים

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | AFP

כחלק מהשלב הראשון ב"תוכנית החזרה" באנגליה, כוכבים בפרמיירליג מתלוננים שבמצב הקיים האימונים "מגוחכים וחסרי טעם". דיווח: אנגולו קאנטה חושש לחזור

(גודל טקסט)

שחקני הפרמיירליג רק שבו השבוע לאימונים אחרי מספר שבועות שנאלצו להישאר בבתיהם או לכל היותר להתייצב לאימונים אישיים עם תום הסגר, אבל הדברים לא הולכים בצורה חלקה. או כפי שהם מגדירים זאת בממלכה, הדברים הולכים ונעשים "דביקים".

לאחר יומיים של אימונים קבוצתיים, תחת הנחיות חמורות כמובן כך שעל כל חצי מגרש יכולה להתאמן קבוצה של חמישה שחקנים בלבד, שחקנים רבים מתלוננים שהשלב הראשון בתוכנית החזרה, משמע שלב החזרה לאימונים, הינו מגוחך וחסר טעם. לפי השחקנים ששוחחו עם "דיילי מייל", הכדורים עוברים חיטוי לפני האימון וביחד עם החום הכבד בממלכה, נעשים דביקים במיוחד ובכך מוגבלת תנועתם והדבר מקשה על השחקנים עד מאוד באימונים.

ישנה גם ביקורת מצד שחקנים שהאימונים אינם מותאמים למצבם הגופני לאחר חודשיים של אימונים אישיים בלבד, מה שנובע מהצורך להכין את השחקנים לחזרת הפרמיירליג ככל הנראה בעוד חודש, ב-19.6 אם לא הכל ימשיך כשורה.

למרות כל האמור לעיל, כמובן שרובם הגדול של השחקנים מאושרים לחזור לאימונים ומקווים שתתחדש הליגה. עם זאת, לאחר שנודע שנמצאו שישה שחקנים ועובדי מועדונים חולים בנגיף בבדיקות לכל 20 מועדוני הפרמיירליג, ישנם עוד שחקנים שחוששים להגיע לאימונים וביניהם טרוי דיני מווטפורד ואנגולו קאנטה מצ'לסי. כאמור טרם נערכה הצבעה שתכריע רשמית אם העונה תתחדש או לא, אבל הדבר צפוי לקרות תוך שבוע ונראה ששחקנים שיחששו לשוב לפעילות יוכלו לחזור בעונה הבאה – אם כי ספק שאכן יהיו שחקנים כאלה פרט לבודדים.





קאנטה. חושש להגיע לאימונים כרגע (Mike Hewitt/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי