סולשיאר העביר מסר: "מעדיף חור בסגל מאשר שחקן מטומטם"

אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו
אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התראיין למגזין אוהדים והפתיע כאשר דיבר על השינויים שביצע בסגל, מה שבהחלט ניתן להעריך כרמזים עבים למדי לאלכסיס סאנצ'ס ולרומלו לוקאקו: "מרגיש שבחבורה הנוכחית אין תפוח רקוב"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד שבה אתמול (רביעי) לאימונים תחת הנחיות נוקשות כחלק מהפעלת השלב הראשון ב"תוכנית החזרה" של הפרמיירליג, אבל אוהדי "השדים האדומים" מדברים הבוקר על דבר אחד בלבד: ריאיון שהעניק המנג'ר אולה גונאר סולשיאר לפנזין ובו הצהיר: "מעדיף שיהיה לי חור בסגל מאשר מטומטם שחושב על עצמו".

סולשיאר, מאז מונה לתפקיד בדצמבר 2018 עוד בחוזה זמני, החל לבצע אט-אט מהפכה בסגל מנצ'סטר יונייטד ושני המהלכים העיקריים שביצע היו שחרורם של אלכסיס סאנצ'ס (שמושאל) ורומלו לוקאקו. המנג'ר אמנם לא הזכיר שמות, אבל נראה די מובן מאליו שהתייחס לשני שחקני אינטר כשאמר: "אני רוצה בקבוצה שחקנים עם טיפה אגו, אבל כאלה שיידעו להסתגל למצב. במרץ בשנה שעברה שחקנים היינו עייפים פיזית ומנטלית והיו פצועים, כל החשיבה הייתה שלילית – כעת המצב שונה לחלוטין".

סולשיאר גם טען כי "בעונה שעברה היו דברים שלא אהבתי, כל מני אג'נדות שלא יכולתי לפתור עד שהגיע הקיץ", אמר ושוב סיפק רמזים עבים לכך שהוא מדבר על לוקאקו וסאנצ'ס, "תמיד יש שחקנים שרוצים לשחק יותר, אבל כדי שקבוצה תצליח הם צריכים לדעת שהם צריכים לעמוד לרשות הקבוצה ושלא תמיד אפשר לשחק. אני מרגיש שבחבורה הנוכחית אין יותר תפוח רקוב".


סולשיאר ולוקאקו (AFP)

כזכור, מנצ'סטר יונייטד הייתה בריצה של 12 משחקי פרמיירליג ללא הפסד מיד לאחר מינוי סולשיאר לתפקיד וגם הדהימה את פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, אולם הובסה ברבע הגמר על ידי ברצלונה וגם בליגה קרסה והפסידה חמישה מתשעת המחזורים האחרונים. "כשאתה מנצח, הכל קל יותר. העניין הוא שבזמנים קשים אפשר לראות למי יש את הגישה הנכונה למשחק וזה משהו שלא ראינו עד אחרי הניצחון בפריז, אז נקלענו לתקופה רעה. ככה ראיתי על מי אני יכול לבנות לטווח ארוך ולבנות סגל סביבו. צריך אגו בקבוצת כדורגל, אבל גם שתמיד הקבוצה תהיה מעל הכל ובסיום אותה עונה ראיתי והבנתי למה זקוקה מנצ'סטר יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי