ברנרדו סילבה: "להחליף את רונאלדו? זה בלתי אפשרי"

כריסטיאנו רונאלדו , ברנרדו סילבה
כריסטיאנו רונאלדו , ברנרדו סילבה | Jan Kruger/Getty Images

הקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי בראיון ל'אס': "אף אחד לא יכול להיכנס לנעליו של כריסטיאנו". וגם: פגרת הקורונה, הגומלין מול ריאל מדריד והעבודה עם פפ גווארדיולה: "הדבר הכי טוב שקרה לי"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

"להיכנס לנעליו של כריסטיאנו בנבחרת? זה בלתי אפשרי. אף אחד לא יכול להיות המחליף של רונאלדו. מה שכן, אני תמיד אנסה להשתפר ואתן את המקסימום עבור הנבחרת ועבור הקבוצה בה אני משחק". הדובר הוא ברנרדו סילבה, חברו של CR7 לנבחרת פורטוגל וקשר מנצ'סטר סיטי, שהעניק הבוקר (שישי) ראיון נרחב לעיתון הספרדי "אס" ודיבר העל הכל.

פגרת הקורונה: "צריך להיות סבלני ולחכות, אבל ברור שאני מצפה כבר לחזור. אנחנו השחקנים מאוד רוצים לשחק, אבל חשוב שזה יקרה רק אם אנחנו באמת בטוחים. אנחנו ממתינים שיגידו לנו מתי הפרמיירליג חוזרת לפעילות. מעולם לא הייתה לי פגרה כזו ארוכה, כי למזלי עוד לא נפצעתי בצורה קשה. זה חדש עבורי להיות במשך תקופה כזו ארוכה ללא כדורגל, אני אפילו לא זוכר מה היה במשחק האחרון שלנו".

החתימה במנצ'סטר סיטי והשיפור תחת פפ גווארדיולה: "מאז שהייתי ילד חלמתי לשחק בפרמיירליג, שהיא אחת הליגות הטובות בעולם. אחרי שזכיתי עם מונאקו באליפות והגענו לחצי גמר ליגת האלופות, חשבתי שזה הזמן הטוב ביותר עבורי לנסות משהו חדש והאמת שבחרתי נכון, כי כולם במועדון קיבלו את פני בברכה וטוב לי במנצ'סטר. בנוגע לפפ, הדרך בה הוא צופה בכדורגל שונה מאוד מכל המאמנים שעבדתי איתם בעבר. כשהגעתי היה לי המון זמן להסתגל ולהבין למה מצפים ממני, זה עזר לי. למדתי המון. ההחלטה הטובה בחיי הייתה להצטרף למנצ'סטר סיטי וללמוד כל יום מפפ ומחבריי לקבוצה".


אסיר תודה על העבודה עם פפ. ברנרדו סילבה (Gettyimages)

ההפתעה הטקטית שהכין גווארדיולה לריאל מדריד בניצחון 1:2 בברנבאו בשמינית גמר האלופות: "עם פפ, אתה משנה טקטיקה ומשנה את הדרך בה את המשחק כמעט בכל משחק. אנחנו מסתגלים במהירות למה שדורשים מאיתנו. סבלנו בברנבאו, אבל עלינו בשביל לנצח וזה אף פעם לא קל מול קבוצה כמו ריאל מדריד. אני חושב שהכל פתוח לקראת הגומלין. כשאתה משחק מול ריאל, שום דבר לא מוכרע. בכלל, יש המון מהפכים בשלבי הנוק-אאוט, בעונה שעברה בארסה ניצחה את ליברפול 0:3 והפסידה 4:0 באנפילד. יהיה קשה מאוד ונצטרך להגיע ממוקדים".

זכייה בליגת האלופות: "בשלוש השנים שלי כאן זכינו בכל תואר אפשרי באנגליה. בעונה שעברה זכינו בכל ארבעת התארים המקומיים והעונה כבר זכינו בסופר קאפ ובגביע הליגה, ואנחנו בתמונה גם בגביע האנגלי. ליגת האלופות זה תואר שחסר למועדון, לשחקנים ולפפ. אנחנו יודעים שזה מפעל שמאוד קשה לזכות בו, אבל אנחנו נילחם בכדי להשיג את המטרה הזו".

התקופה במונאקו ושיתוף הפעולה עם קיליאן אמבפה: "כשחתמתי, עדיין לא ידעתי אם אני ברמה מספיק גבוהה עבור קבוצה שמשחקת בליגת האלופות ונלחמת על זכייה בתארים. העונה הראשונה שלי שם הייתה חוויה נהדרת, כי הבנתי שאני שייך לרמות הגבוהות ביותר, זה שינה לי את התפיסה. לגבי אמבפה, הוא הגיע בשנה האחרונה שלי ורק בחצי השנה האחרונה הוא התחיל לשחק יותר. מובן מאליו שהוא שחקן מזן אחר וזו הסיבה שכולם ברחבי העולם כבר מכירים אותו. אני בטוח שהוא הולך לעשות דברים מיוחדים מאוד בהמשך הקריירה שלו".

על ז'ואאו פליקס: "התאמנתי איתו הרבה פעמים במדי הנבחרת ואני יכול לומר שלא בכל יום רואים שחקן עם כל כך הרבה פוטנציאל. כמובן שהוא יצטרך לעבוד קשה ולשפר הרבה דברים במשחק שלו. עם זאת, אני בטוח שהוא שווה את המחיר שאתלטיקו מדריד שילמה עבורו".  


פוטנציאל שלא רואים כל יום. ז'ואאו פליקס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי