הפעם יונייטד תשתכנע? דיווח: ריאל תציע ארבעה שחקנים עבור פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan / Staff

לפי "סאן", הבלאנקוס ינסו לפתות את הקבוצה של סולשיאר כשיכלילו בעסקה בין היתר את מרטין אודגור. "טרייד אפשרי". עוד אצל האנגלים: ואן חאל מתח ביקורת חריפה, ולמה המועדון לקח הלוואה שמנה?

(גודל טקסט)
בחודשים האחרונים הצטרפו, לפחות לפי התקשורת, קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד לרשימת הקניות של ריאל מדריד, אבל מי שתמיד היה בראש הרשימה של המאמן זינדין זידאן הוא פול פוגבה בן ארצו. באנגליה בטוחים כי הבלאנקוס עומלים על הצעה חדשה למנצ'סטר יונייטד בתנאי השוק המשתנים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה.

ב"הסאן" נכתב כי אולה גונאר סולשיאר אמנם מחכה לחזרתו של פוגבה מפציעה בתקווה שירכיב מרכז שדה איכותי מאוד עם ברונו פרננדש, והשדים האדומים לא רוצים למכור אותו, אך ייתכן שלא תהיה להם ברירה. "עסקה של טרייד היא בהחלט אפשרית", נטען.

 
 
ריאל מתכננת להציע ליונייטד ארבעה שחקנים עבור הצרפתי. מדובר בחאמס רודריגס שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לספרד, לוקאס ואסקס ועוד שני כוכבים צעירים – ברהים דיאס המוכשר שמיעט לשחק העונה בשל פציעות, ומרטין אודגור שרושם עונה נהדרת במדי ריאל סוסיאדד אליה הוא מושאל מהבלאנקוס.
 
 
מרטין אודגור. ייכלל בעסקה? ( Juan Manuel Serrano Arce / Stringer)
 
 

באנגליה נטען הבוקר בנוסף כי יונייטד לקחה הלוואה בגובה 140 מיליון ליש"ט כדי לשרוד את נגיף הקורונה, ואולי במועדון לא אמרו נואש גם לגבי צירופו של ג'יידון סאנצ'ו, קשר הכנף המצוין של בורוסיה דורטמונד.

עוד ביונייטד, זה לא סוד שמאז עזיבתו של אלכס פרגוסון ב-2013, הקבוצה חווה משבר גדול. מנג'רים הגיעו וכשלו. אחד מהם הוא לואי ואן חאל, שאימן בקבוצה במשך שנתיים בין 2014 ו-2016 וזכה איתה בגביע האנגלי אך היה רחוק ממאבק האליפות. ההולנדי התראיין ל"מנצ'סטר איבניניג ניוז" ומתח ביקורת על ההנהלה.
 
 
"לא הייתה לנו איכות להיאבק על האליפות. הסגל כלל עשרה שחקנים מעל גיל 30 וחמישה מעל גיל 35", אמר ואן חאל ל"מנצ'סטר איבנינג ניוז", והוסיף: "אמרתי להם שאני אצעיר את הקבוצה, הכנתי רשימה מסוגלת. ואף אחד לא הגיע". ואן חאל המשיך בכעס שלו: "לאחר מכן הייתי צריך לדחוף את הגבולות שלי. אתה לא מצפה לזה במועדון העשיר ביותר בעולם. היה לנו מחזור של 600 אלף ליש"ט ולא קיבלתי אף שחקן שבאמת רציתי. לא יכול חהיות שקיבלתי את העדיפות השביעית או השמינית".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי